Onko teillä lähipiirissänne ihmisiä joiden kanssa antaisitte itsellenne luvan pettää jos saisitte mahdollisuuden
Luuletteko että puolisonne tietävät näistä haaveistanne?
Kommentit (7)
On. Ei olla puhuttu asiasta mutta luulenpa että ymmärtäisi jos noiden parin-kolmen kanssa menisin sänkyyn. Ei hyväksyisi ehkä mutta ymmärtäisi. ;)
On ja en voisi vastustaa kiusausta vaikka en itselleni lupaa antaisikaan. Mutta näiden ajatusten kanssa menen hautaan. Itse en tee mitään siirtoa ja tuskin toinenkaan.
On, työkaverini. Toivottavasti ei koskaan satuta työmatkalle samaan paikkaan ja samaan hotelliin. En tiedä pystynkö vastustamaan häntä jos tilanne sattuisi kohdalle, ja haluaisinko edes vastustella.
Mieheni tietää, että olen päättömän ihastunut entiseen työkaveriin, josta olen jopa kirjoitellut seksifantasioita. Jos vielä joskus tapaisin ihastukseni ja hän olisi kiinnostunut lähemmästä kontaktista, en tiedä pystyisinkö sanomaan hänelle ei. Onneksi tällä miehellä ei ole aavistustakaan, miten himoitsen häntä.
Tässä sen taas huomaa kuinka parisuhteessa on kiva olla. Kumppani joka suurella todennäköisyydellä hyppäisi heti jonkun ihastuksen kanssa petiin jos tilaisuus tulisi. Kuinka ihastuttavaa, rakkaus oikein kukoistaa. Fantasioida saa niin paljon kuin tykkää, toki.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen taas huomaa kuinka parisuhteessa on kiva olla. Kumppani joka suurella todennäköisyydellä hyppäisi heti jonkun ihastuksen kanssa petiin jos tilaisuus tulisi. Kuinka ihastuttavaa, rakkaus oikein kukoistaa. Fantasioida saa niin paljon kuin tykkää, toki.
joo, mutta huomaa toki että tässä ei olla järjestelemässä niitä tilaisuuksia. Ymmärrät varmaan että sekin on valinta. Rakkaus. Hmm. Minusta se on ihan helvetinmoinen rakkaudenosoitus ettei järjestele mitään. Se olisi niin helppoa.
Ei ole.