Peppuseksiä vapaaehtoisesti kokeillut, tiesitkö aina että tulet sen joskus tekemään
Kommentit (6)
No en varmaan mitenkään tietoisesti ajatellut "aina" asiaa. Varmaan jos joku olisi kysynyt että "luuletko että joskus kokeilet" niin ehkä juu.
Mulla on ollut vain yksi seksikumppani, samainen tyyppi nyt 17 vuotta, ja eka peppuseksikokeilu oli joskus silloin teininä. Vähemmän onnistunut, hivenen kiusallinen, ei jälkiaaltoja. Sitten vuosi sitten sain jostain päähäni että voisihan sitä olla kiva kokeilla uudestaan, mikä lie Hintikka Live toiminut kimmokkeena :D :D :D Ja kun puolisolle ehdotin, niin selvisi että hänestä ajatus on kovinkin kiva mutta ei vain ole sitä tyyppiä että uskaltaisi "pyytää" jos epäilee suhtautumistani. Mutta se tosiaan saatiin vuosi sitten repertuaariin ja en voi väittää katuvani.
Varmaan tavallaan tiesin koska olen seksuaalisesti sinänsä kokeiluhaluinen tyyppi. Yritettiin pari kertaa ja kerran sitten ns "loppuun asti"... Tuo viimeinen kerta jäi siis todellakin viimeiseksi. Mies ei nauttinut koska paikat oli liian tiukat ja itse purskahdin itkuun kun lopetettiin koska se koski sen verran siinä vaiheessa. :d
En ajatellut sitä etukäteen ollenkaan. Yksi asia johti toiseen entisen miesystävän kanssa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ihan hirveää.
En varmaan asiaa ajatellut, mutta musta se on ihan jees silloin tällöin.
Kahdesti on pantu minua kakkoseen., sama mies asialla (avomieheni). Ei ollut miellyttävää kummallakaan kerralla. Kolmatta kertaa ei tule.
.