Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni menee naimisiin, en tiennyt että voi olla näin onnellinen jonkun puolesta

Vierailija
07.02.2017 |

Olen katsonut tyttäreni ja hänen poikaystävänsä on-off säätöä viisi vuotta. Välillä ovat olleet vain kavereita, välillä vihanneet toisiaan, mutta aina olen toivonut että he päätyisivät yhteen. Tänään kertoivat menevänsä kesällä naimisiin, ja olen vain itkenyt onnea koko päivän. Oli pakko jakaa tänne kun olen niin onnellinen <3 Haaveilen jo lapsenlapsista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti järkevää tuollaisessa suhteessa. NOT!

Vierailija
2/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin, kakara ja heti sen jälkeen ero. Ukko katoaa kuin pieru saharaan ja kakara jää tyttäresi vastuulle. 

Onnea vaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, se että teille katkerille av-akoille on käynyt noin, ei tarkoita että kaikille kävisi. Kamalaa loppuelämää teille kahdelle :)

AP

Vierailija
4/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma, hermanni.

Vierailija
5/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell onni on se onnen kätkeköön...vai miten se nyt meni. Olen aina ollut skeptinen tuollaisten voimakkaiden tunteenpurkausten suhteen, ettei nyt vaan kävisi huonosti.

Toisaalta kadehdin, jos joku uskaltaa olla noin avoimen onnellinen toisen puolesta. Tyttärelläni asiat eivät ole noin hyvin. Nyt jo toisen kerran, sydänjuuriaan myöten taas rakastuneena, joutuu pettymään, kun tämäkin mies käy vieraissa ja valehtelee muuta päin naamaa. En varmasti uskaltaisin olla noin onnellinen, vaikka se uskollinen kumppani löytyisikin.

Vierailija
6/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se on vähän noloa joidenkin mielestä nykyään niin kyllä siinä vaan on sitä jotain kun aikuisten oikeasti menee naimisiin :))

Vierailija
7/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi