Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista että olisin raskaana

Vierailija
07.02.2017 |

Olin siis yhdynnässä tammikuun puolessa välissä. 5-6 päivää ennen valkovuotoa. Nyt alkoi menkat päivälleen ajoillansa (helmikuun 7. Minkäänlaisia oireita mulla ei ole ollut. Muutako kuviteltua maahan nipristelyä, koska pelkään ihan sairaasti iho melkee kananlihalla että voisin olla raskaana.

Ei ollut ehkäsyä tyhmyyksissäni, vaikka elin ei ollut sisälläni kun ehkä korkeintaan minuutin ja en tuntenut että sinne mitään olis tullutkaan. Silti pelkään ihan sairaasti ja abortti ei ole mulle vaihtoehto, se on nii eettisesti väärin. Ja sitä syntymää pelkään ja sitä raskautta ja vauvaa.

Kiitos jos voitte vastata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. Karkeasti sanottuna jos sinulla on ollut alaston penis sisälläsi, sama se kuinka kauan ja missä vaiheessa kiertoa vaan, voit olla raskaana. Se on mahdollista.

...Mutta TODELLA epätodennäköistä.

Tee raskaustesti heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, niin pääset piinastasi.

Jos et ole raskaana, käytä aina ehkäisyä jos et halua tulla raskaaksi.

Jos olet, etkä aio tehdä aborttia; raskaus ja synnytys on luonnollista ja niitä ei tarvitse pelätä. Keskitä silloin ajatukset lähinnä sosiaalisiin asioihin ja niiden järjestelemiseen.

Tsemppiä, hyvin se menee, oli lopputulos kumpi vain.

Vierailija
2/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, luin huonosti.

Tosiaan se kuukautisten alkaminen on todennäköinen merkki ettet ole raskaana, mutta pikkupikku mhadollisuus on silti. Tee se raskaustesti niin pääset piinastasi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Herätti toivoa siihe että en olisi ja tämä suojaamattomana sisälläni oli "vahinko" sillä oli niin vähän aikaa siellä että ehin vasta tajuta sen olevan siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme