Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö ongelma: olenko liian tiukka?

Vierailija
07.02.2017 |

Olen ollut lähes koko seksuaalisesti aktiivisen aikani suhteessa saman miehen kanssa. Hän ei halunnut minun käyttävän lantionpohjan lihaksia seksin aikana, koska se kuulemma sattui. Ajattelin, että hän on varmaan poikkeuksellisen tunneherkkä, ja hänellä oli myös aika suurikokoinen penis. Nyt erottuamme olen tapaillut muita miehiä, viimeisimmäksi erästä jolla oli keskimääräistä pienempi. Jopa hänkin sanoi minulle, että puristaa liikaa!

En ole koskaan treenannut lantionpohjaani, mutta olin nyt ajatellut aloittaa treenit siinä toivossa että saisin joskus orgasmin yhdyntäliikkeistä. Teenkö siinä kuitenkin vain haittaa itselleni ja mahdolliselle tulevalle kumppanilleni? Viimeisimmän miehen kanssa piti oikein keskittyä rentouttamaan alapään lihaksia, jotta ei olisi puristanut liikaa. Siitä olivat orgasmit kaukana, mutta onneksi hän oli taitava tuottamaan niitä minulle muilla tavoilla.

Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohtui mainita että tämä pienikaluinen mies oli myös ympärileikattu. Onkohan sillä vaikutusta asiaan? Olen aikaisemmin kuullut, että ympärileikkaus veisi peniksestä tuntoa pois.

ap

Vierailija
2/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuitenkin yahyomattasi hieman jännität yhdynnässä jonka vuoksi siellä on puristusta. Itsekin totesit joutuneesi keskittymään rentouttaaksesi alakertasi puristusta. Joten opettelemaan rentoutta ja siihen lihasten jumppaaminen auttaa. Mikä opettaa jännittämään lihaksia , opettaa myös niiden hallintaa ja rentouttamistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kuitenkin yahyomattasi hieman jännität yhdynnässä jonka vuoksi siellä on puristusta. Itsekin totesit joutuneesi keskittymään rentouttaaksesi alakertasi puristusta. Joten opettelemaan rentoutta ja siihen lihasten jumppaaminen auttaa. Mikä opettaa jännittämään lihaksia , opettaa myös niiden hallintaa ja rentouttamistakin.

Tässä on kyllä pointtia. Kuulilla harjoittelu on kuitenkin hankalaa, kun ongelmana on niiden saaminen ulos eikä niinkään sisällä pitäminen. Eikö niillä kuuluisi harjoitella niin, että yrittää saada ne pysymään sisällä? Ehkä pitää hommata sitten vielä pienemmät ja painavammat kuulat.

ap

Vierailija
4/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
5/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli nuorempana tuollainen tiukkuusongelma..mies ei tykännyt kun puristi liikaa ja ihan normi vehkeet sillä oli.Iän myötä on jo korjaantunut!eli kyllä sullakin helpottaa ajan kanssa.Mulla oli se ongelma varmaan kanssa alitajuinen jännittäminen yhdynnässä.Sitten kun opin rentoutumaan,niin ongelma katosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi