Katsoin juuri julkkisselviytyjien ensimmäisen jakson ruudusta ja ihmetyttää tuo Makwanin käytös :D
Kommentit (10)
Ihmettelin minäkin. Todella lapsellista kitinää joka asiasta. Naiset selviytyivät reippaasti, hymyillen ja huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin minäkin. Todella lapsellista kitinää joka asiasta. Naiset selviytyivät reippaasti, hymyillen ja huumorilla.
Näinpä! Huumoriahan tuollaisessa tilanteessa tarvii, mutta tämä kuumakalle taisi olla vähän liian tosissaan tuolla.
Viihdyttävää katsoa miten joillakin menee pinna helposti.. :D
Oli pakko katsoa kun luin tämän keskustelun :D
Joo ei mitään stressinsietokykyä miehellä.
ois varmaan kannattanu olla menemättä.
Olin yllätttynyt, millainen märisijä ja kiukuttelija Makwan oli. Tajusikohan itse ollenkaan tehneensä itsestään pellen. Tai siis kamoon, äijä aloitti kitinän melkein saman tien kun metsään pääsivät.
Minä paistoin metsässä ainakin rullan grillin päällä ja hyvöö tyllää. En katso telkkaria. Makwanin leuka oli tosi itsevarman näköinen vuosi sitten. Viimisessä kuvassa näin hänen ala leuan heikkona ja se huolestuttaa minua koska en halua nähdä meidän ufc tähteä metsässä grillaamassa rullaa. Makwan tarvitsee ehkä illuusio kirjan jossa näytetään täydellinen keho piiloviestinä ehkä jonain toisena henkilönä jotta hän saisi telepaattista voimaa lisää kansalta kehujen muodossa ainakin näistä aikaisempien asetelmien näkemästä.
Kyllä me tarvitaan lisää suomessa tuollaisia veteraaneja kuin makwan. Hyvää treeniä hän ainakin tekee. Olisinpa yhtä ahkera treenaamaan.
Mira Luodilla oli kestämistä