Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin juuri julkkisselviytyjien ensimmäisen jakson ruudusta ja ihmetyttää tuo Makwanin käytös :D

Vierailija
07.02.2017 |

Herra on tainnut jäädä uhmaikäisen tasolle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira Luodilla oli kestämistä

Vierailija
2/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin minäkin. Todella lapsellista kitinää joka asiasta. Naiset selviytyivät reippaasti, hymyillen ja huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makwan tuli alapeukuttamaan.

Vierailija
4/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin minäkin. Todella lapsellista kitinää joka asiasta. Naiset selviytyivät reippaasti, hymyillen ja huumorilla.

Näinpä! Huumoriahan tuollaisessa tilanteessa tarvii, mutta tämä kuumakalle taisi olla vähän liian tosissaan tuolla.

Vierailija
5/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävää katsoa miten joillakin menee pinna helposti.. :D

Vierailija
6/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko katsoa kun luin tämän keskustelun :D

Vierailija
7/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään stressinsietokykyä miehellä.

Vierailija
8/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois varmaan kannattanu olla menemättä.

Vierailija
9/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllätttynyt, millainen märisijä ja kiukuttelija Makwan oli. Tajusikohan itse ollenkaan tehneensä itsestään pellen. Tai siis kamoon, äijä aloitti kitinän melkein saman tien kun metsään pääsivät.

Vierailija
10/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistoin metsässä ainakin rullan grillin päällä ja hyvöö tyllää. En katso telkkaria. Makwanin leuka oli tosi itsevarman näköinen vuosi sitten. Viimisessä kuvassa näin hänen ala leuan heikkona ja se huolestuttaa minua koska en halua nähdä meidän ufc tähteä metsässä grillaamassa rullaa. Makwan tarvitsee ehkä illuusio kirjan jossa näytetään täydellinen keho piiloviestinä ehkä jonain toisena henkilönä jotta hän saisi telepaattista voimaa lisää kansalta kehujen muodossa ainakin näistä aikaisempien asetelmien näkemästä.

Kyllä me tarvitaan lisää suomessa tuollaisia veteraaneja kuin makwan. Hyvää treeniä hän ainakin tekee. Olisinpa yhtä ahkera treenaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi