Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset sortuvat nettihuijarisulhasiin?

Vierailija
07.02.2017 |

Vähän väliä uutisoidaan naisista, jotka mm. antavat rahaa miehille, joita eivät ole tavanneet muuten kuin netissä. Millaisia naisia sellaisevat lienevät? Siis että jonkun miehen kirjoittelun perusteella ollaan menossa naimisiin ja uskotaan mitä vaan vaikkei olla tavattukaan irl? Kehuminenko on se juttu ja kehut on jotenkin harvinainen asia ja siksi tärkeä? Vai se naimisiinmenomahdollisuus?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset miehet ryhtyvät nettihuijareiksi?

Vastenmielistä tämä uhrien syyllistäminen, oli sitten huijattu, raiskattu tai muuten vain "väärään aikaan , väärässä paikassa".

Vierailija
2/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin epätoivoiset, ne joita ei ole kehuttu ja jotka eivät pääse naimisiin. Ai mutta eihän sellaisia olekaan, kaikki naiset saavat halutessaan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä tapauksissa  "uhriakin" voi  syyttää. Tyhmästä päästä kärsii jne. En tietenkään hyväksy näitä miesten tekosiakaan mutta kyllä järki päässä pitää olla.

Vierailija
4/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pääse" naimisiin :DDDDDD Millä vuosisadalla olet, oikein "päästään" naimisiin, onpa saavutus naiselle 2010-luvulla.

Vierailija
5/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset. Yleensä rakkautta etsivät, kuten miehissäkin.

Minkälainen 60++++++-vuotias mies uskoo, että parikymppinen afrikkalaiskaunotar haluaa hänet ihan vain hänen upean ulkonäkönsä vuoksi?

Sen täytyy olla rakkauttaa-a, mannapuuroa ja mansikkaa-a. 

Vierailija
6/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen nainen, joka on ollut pitkässä parisuhteessa ja sitten eronnut. Ei tiedä mitään nettideittailusta ja sen vaaroista vaan luottaa sokeasti kaikkiin. Pitkään sinkkuna olleet ovat sen verran paljon nähneet, etteivät ole niin vain narrattavissa. 

Vierailija
7/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ainakin sellaiset joilla ei yleensä ole pikkurahan puutetta :O

Vierailija
8/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka kaipaavat sitä mitä huijari tarjoaa - kauniita sanoja, imartelua, kehuja, rakkaudentunnustuksia, unelmaa yhteisestä elämästä...?

Olen joskus ajatellut että olisin hyvä saalis jollekin auervaaralle. Minulla on huomattava varallisuus, josta kukaan ei tiedä, ja olen hirveän hellyydenkipeä. Voisin hyvin vaihtaa rahani siihen, että joku mies halailisi minua ja puhuisi kauniisti. Onneksi (?) olen myös hyvin kyyninen enkä lankea huijausyrityksiin.

Vierailija
9/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivit ja epävarmat, sellaiset joista joko kukaan ei ole ollut kiinnostunut, tai jotka epävarmuuksissaan kuvittelevat, ettei kukaan kiinnostuisi. (Vähän samanlainen kuva tulee kuin niistä epävarmoista pullukoista, jotka perustivat perheitä afrikkalaisten turvapaikanhakijoiden kanssa, ja odottivat aitoa ja pysyvää rakkautta.)

Lisäksi tietysti mäiden pitää olla sen verran uusia internetissä, etteivät ole oppineet kovin hyvin arvioimaan nettitiedon tai -ihmisten uskottavuutta.

Vierailija
10/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka kaipaavat sitä mitä huijari tarjoaa - kauniita sanoja, imartelua, kehuja, rakkaudentunnustuksia, unelmaa yhteisestä elämästä...?

Olen joskus ajatellut että olisin hyvä saalis jollekin auervaaralle. Minulla on huomattava varallisuus, josta kukaan ei tiedä, ja olen hirveän hellyydenkipeä. Voisin hyvin vaihtaa rahani siihen, että joku mies halailisi minua ja puhuisi kauniisti. Onneksi (?) olen myös hyvin kyyninen enkä lankea huijausyrityksiin.

Hei kaunokainen, et tunne minua (vielä), mutta kirjoituksesi kosketti minua syvältä. Tunnen välillämme voimakasta kemiaa, tunnetko sinäkin sen? Olen hellyydenkipeä, komea ja rakastava mies. Haluaisin halailla sinua ja puhua sinulle kauniisti <3 En välitä rahasta, se ei koskaan ole ollut minulle tärkeää. Minua ei siis haittaa jos olet varakas. Rakas ;)

Vierailija
11/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä samoissa uutisissa on yleensä kerrottu millainen nainen on ollut.

Vierailija
12/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen tavismies kehuisi näitä naisia niin ei sillä olisi vaikutusta. Se mikä puree näihin naisiin on miesten (kuvitteellinen) taso, kun mies on joku pitkä komea amerikkalainen upseeri ja hän kehuu..

Vierailija
13/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pääse" naimisiin :DDDDDD Millä vuosisadalla olet, oikein "päästään" naimisiin, onpa saavutus naiselle 2010-luvulla.

No vielä 80-luvulla ainakin Tiina oli niin onnellinen päästessään naimisiin.

Noin muuten naisilla kun tuo munan puute käy niin kovaksi niin tulee siinä yhdellä ja toisella mieleen sijoittaa sen saamiseen vähän rahaa. Vaikka sitten velaksi jos tilillä ei ole. Ei siinä oikeastaan muuta.

Vierailija
14/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään huijaamiseen liittymättä, minä olen usein miettinyt sitä, millaiselle naiselle se että joku mies kehuu ja imartelee, on niin tärkeää että se tekee vaikutuksen ja siitä puhutaan päiväkausia (vaikka töissä kun on käyty risteilyllä ja siellä on ollut joku mies joka on kehunut, sitä sitten jankutetaan vaikka kuinka ja kauan kuinka se sanoi että kauniit silmät ja upea vartalo ja ihana nainen blaablaablaa)? Itselläkin on ja on ollut opiskeluaikana ja sen jälkeenkin tuttavapiirissä sekä kauniita, perusnättejä, taviksia että suoraan sanottuna rumanpuoleisiakin naisia ja kaikkia on miehet kehuneet; se on vähän sellaista kohteliasta asiaan kuuluvaa small talkia, vai luuleeko joku perustukevapottunokkatavis oikeasti olevansa kaunein nainen, jonka mies on koskaan nähnyt - ei muuten varmasti ole koska some, elokuvat ja tv, mutta niin vaan sellaisestakin jotkut kohkaa kuin se olisi totta ja he maailmanluokan kaunottaria kun_joku_mies jossakin laivalla niin kaljoissaan baarissa sanoi).

Ja eikö sen nyt ihan itsekin peilistä näe, miltä näyttää? Ei sen kertomiseen kai ketään miestä tarvita eikä se lärvi siitä kaunistu tai rumene, sanoo joku mies sitä tai tätä. Ihan samannäköisenä se pysyy.

Vierailija
15/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin muuten naisilla kun tuo munan puute käy niin kovaksi niin tulee siinä yhdellä ja toisella mieleen sijoittaa sen saamiseen vähän rahaa. Vaikka sitten velaksi jos tilillä ei ole. Ei siinä oikeastaan muuta.

Ei kun siinä sanottiin, että MENEE naimisiin, ei pääsee.

Vierailija
16/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyseessä nainen tai mies niin TYHMÄT! Ei järkevä ihminen usko tuollaisiin rahapulajuttuihin.

Vierailija
17/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset miehet ryhtyvät nettihuijareiksi?

Vastenmielistä tämä uhrien syyllistäminen, oli sitten huijattu, raiskattu tai muuten vain "väärään aikaan , väärässä paikassa".

Kuka sanoo, että ne nettihuijarit on kaikki miehiä?

Vierailija
18/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun ei. Muistan sen siitä kun äitini asiasta tuolloin huomautti.

Häämarssi kaunis kaikuu kirkon kuorissa,

asuu rakkaus näissä nuorissa

Vaikka nuori on, jo pukeutuu hääleninkiin,

Tiina tänään pääsi naimisiin

Vierailija
19/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun ei. Muistan sen siitä kun äitini asiasta tuolloin huomautti.

Häämarssi kaunis kaikuu kirkon kuorissa,

asuu rakkaus näissä nuorissa

Vaikka nuori on, jo pukeutuu hääleninkiin,

Tiina tänään pääsi naimisiin

Siinä kertosäkeessä se menee, ei pääse. Missä se onnellisuuskin mainitaan.

Vierailija
20/39 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään huijaamiseen liittymättä, minä olen usein miettinyt sitä, millaiselle naiselle se että joku mies kehuu ja imartelee, on niin tärkeää että se tekee vaikutuksen ja siitä puhutaan päiväkausia (vaikka töissä kun on käyty risteilyllä ja siellä on ollut joku mies joka on kehunut, sitä sitten jankutetaan vaikka kuinka ja kauan kuinka se sanoi että kauniit silmät ja upea vartalo ja ihana nainen blaablaablaa)? Itselläkin on ja on ollut opiskeluaikana ja sen jälkeenkin tuttavapiirissä sekä kauniita, perusnättejä, taviksia että suoraan sanottuna rumanpuoleisiakin naisia ja kaikkia on miehet kehuneet; se on vähän sellaista kohteliasta asiaan kuuluvaa small talkia, vai luuleeko joku perustukevapottunokkatavis oikeasti olevansa kaunein nainen, jonka mies on koskaan nähnyt - ei muuten varmasti ole koska some, elokuvat ja tv, mutta niin vaan sellaisestakin jotkut kohkaa kuin se olisi totta ja he maailmanluokan kaunottaria kun_joku_mies jossakin laivalla niin kaljoissaan baarissa sanoi).

Ja eikö sen nyt ihan itsekin peilistä näe, miltä näyttää? Ei sen kertomiseen kai ketään miestä tarvita eikä se lärvi siitä kaunistu tai rumene, sanoo joku mies sitä tai tätä. Ihan samannäköisenä se pysyy.

Sellaiselle naiselle, jolle randomienkin miesten mielipiteet on tärkeitä. Ostetaan joku vaate koska miesten mieleen, meikkiohjeet luetaan ja otetaan käyttöön jos niissä lukee tällainen meikki on miesten mieleen, miesten huutelut ja kommentit on kivaa ja kikatikikati eikä koskaan törkeää käytöstä. Kannattaisi ehkä kuitenkin hankkia itsetunto ensin ja vasta sitten minihame.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme