Mistä tunnistaa amatöörin paikallisbussissa?
- astuessaan bussiin maksaa kolikoilla ja summaa ei katsottu valmiiksi etukäteen.
Kommentit (22)
Eli minä. Ei hajuakaan paljonko maksaa bussimatka.
Kysyy milloin tulee se ja se pysäkki. Istuu leveästi kuten istuisi omaan autoonsa. Tai vaihtoehtoisesti jännittää nurkassa.
Pääkaupunkiseutu: sanoo lippua ostaessaan päämäärän kuten "Viljakaisentielle".
Ap:n tunnistaa amatööriksi helposti. Kukaan normi-ihminen ei arvota muita tällaisilla asioilla.
Vilkuilee jatkuvasti eteenpäin ja arpoo, missä ollaan ja millä pysäkillä hänen pitäisi jäädä. Pälyilee stop-napin sijaintia.
Minä! Minä hyppään lentokoneeseen siinä missä muut bussiin. Ja muuten käytän omaa autoa tai taksia. Eikä minulla ole hajuakaan, mitä bussimatka maksaa, etenkään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseutu: sanoo lippua ostaessaan päämäärän kuten "Viljakaisentielle".
Tai siis määränpään :D
Eikö olekin ihanaa kun kaikki ei mene rutiinilla.
Käytän omaa autoa ja bussia olen käyttänyt viimeksi vuonna kivi ja kirves, eli minä olisin amatööri bussissa. So what?
Katselee ikkunasta ulos pää kääntyillen
Alkaa jutella vieruskaverille ja tervehtii sisääntulijoita (Helsinki).
- Ei osaa käyttää HSL:n uudenmallista matkakortinlukijaa.
(Tämä tapahtui itselleni pari viikkoa sitten. Käytän aika vähän bussia ja en ollut nähnyt tätä uutta laitetta ennen. Yritin vanhaan malliin näyttää korttia koneelle ja painaa valintanappulaa yhtäaikaa. Siitä the Ammattilainen (kuski) sai kauhean raivarin ja karjaisi: "Älä paina sitä nappia!" Amatööriyteni tuli kyllä selväksi siellä viimeiselläkin penkkirivillä.)
Vierailija kirjoitti:
Minä! Minä hyppään lentokoneeseen siinä missä muut bussiin. Ja muuten käytän omaa autoa tai taksia. Eikä minulla ole hajuakaan, mitä bussimatka maksaa, etenkään Suomessa.
Tälle kirjoittajalle ja muille tosikoille tiedoksi: Eilen täällä AV:lla oli ketju, jossa kyseltiin, mistä tunnistaa amatöörin lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle kirjoittajalle ja muille tosikoille tiedoksi: Eilen täällä AV:lla oli ketju, jossa kyseltiin, mistä tunnistaa amatöörin lentokoneessa.
Tiedetään ja siksi vastasinkin 😉
Pääkaupunkiseudun busseissa kiittää lähtiessään bussista ja mahdollisesti poistuu vielä etuovesta.
Painaa stop-nappia vaikka seuraava pysäkki on päätepysäkki
Vierailija kirjoitti:
- astuessaan bussiin maksaa kolikoilla ja summaa ei katsottu valmiiksi etukäteen.
Huomenna näette amatöörejä Helsingin metrossa =)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tunnistaa amatööriksi helposti. Kukaan normi-ihminen ei arvota muita tällaisilla asioilla.
Edellisessä ketjussa ap kyseli, mistä amatöörin tunnistaa lentokoneessa? Raskaita kysymyksiä ap miettii näin talven keskellä ;).
Mitä vittua?