Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sinä olet helmi." Kaunein tunnustus, jonka olen saanut.

Vierailija
06.02.2017 |

Kun vaan voisin hänet joka tuon sanoi, saada itselleni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on sanottu "sinä olet helmi". Eräs asiakas sanoi. Olen sossu ja harvemmin saan asiakkailta kiitosta, mutta tämä kyseinen asiakas oli aidosti kiitollinen siitä, että oli päässyt elämässään eteenpäin minun avustuksellani. Kyllä lämmitti ja taas muistui mieleen mikä minut aikoinaan sai hakeutumaan sosiaalialalle :)

Vierailija
2/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä sä olet aarre." Tämän sanoi aikoinaan tyyppi, joka oli minuun ihastunut, ja vaikka tunteet eivät olleet romanttisessa mielessä molemminpuolisia, niin kyllähän se oli todella kaunis kohteliaisuus ja lämmitti mieltäni pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona rempallaan oleva parisuhde, jossa miehelle ei riitä mikään. Töissä vein miespuoliselle työkaverille kahvia pyytämättä ja hän kehui minua ihanaksi. Sanoin vain, etten ole tuota kotona kuullut vuosiin. Tähän työkaveri sanoi, että mieheni on maailman suurin hölmö ja ettei hän ymmärrä mitä pian menettää. Huonoina hetkinä olen tästä saanut hyvän mielen.

Vierailija
4/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma jumalainen nainen. Nykyisen aviomieheni suusta ekojen treffien jälkeen 10 vuotta sitten.

Rakastan...

Vierailija
5/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mieleen mitään :(

Vierailija
6/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdottomasti kaunein on tullut (bipo)aviomiehen suusta."Sä olet mun elämäni ensimmäinen kiintopiste. Ankkuri." Kyllä, rakastan. Toistakymmentä vuotta yhteistä matkaa.

Vierailija
7/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei katso tänne päin. Vau sun silmät on upeat" yhdeltä koulukaverilta. Vihasin mun silmiä ennen ennen sitä. Nykyään aina kun katson peiliin, vaikka olisi kuinka huono päivä, mä löydän edes yhden positiivisen asian mun ulkonäöstä :)

Vierailija
8/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihdoinki mä löysin mun puuttuvan palasen". Vaikka poikaystäväni sanoo usein kaikki ihania höpö juttuja mulle, niin tuo on yksi ihanimmista (ellei ihanin) lausahduksista. Kohta kolme vuotta taivallettu yhdessä.

Vierailija
9/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on ihanan tiukka."

Vierailija
10/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni on Helmi

Vierailija
11/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehutaan ja kiitellään työpaikalla koko ajan. En osaa ottaa kehuja vastaan, mitäs tuosta.... Se on jopa vähän vaivaannuttavaa kun en ole ollenkaan näitä "sä olet niin ihana" -ihmisiä. Pikemminkin olen asiakeskeinen introvertti, joka osaa olla tarvittaessa sosiaalinen. Tiedän kuitenkin olevani aika hyvä työssäni.

Vierailija
12/12 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oikeesti pidän susta" totesi mies josta olen kiinnostunut. Toki voi olla että hakikin vaan yhdenillan huumaa tai sitten kaverina vaan pitää, mistäs noista tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi