Voiko laittaa seksikkäät alusasut ja provovaatteet päälle kun menee gynelle?
Kommentit (11)
Ei se laitonta ole, mutta voit olla onnellinen, ettet osaa lukea gynekologisi ajatuksia.
No ne alushousut ja liivit otetaan pois ennen tutkimuspöydälle menoa, joten ihan se ja sama. Taidat olla mies kun et tätä tiennyt.
Lupaat vaan, mutta tuskinpa koskaan toteuttaisit, joten plääh..
Vierailija kirjoitti:
No ne alushousut ja liivit otetaan pois ennen tutkimuspöydälle menoa, joten ihan se ja sama. Taidat olla mies kun et tätä tiennyt.
Minkälainen gyne sulla oikein on? Ei multa ainakaan ole koskaan riisutettu ylävartaloa gynen tutkimuksen ajaksi. Jos rinnat tutkitaan, niin ne on tutkittu alapään tutkimisen jälkeen, ja välissä on saanut pukea housut. Ikinä en ole totaali-ilkosillaan ollut lääkärissä, ja mä olen kumminkin synnyttänytkin.
Mitä väliä? Sitä gyneä sun asut ei kiinnosta sentin vertaa. Jos tuo on sun normi vaatetus, fine, jos e, niin miksi feikkaat?
Ne näkee satoja alapäitä viikossa, sun vaatteet tuskin kiinnostaa... Tai karvat!
Suosittelen, että ensinnäkin käyt pesulla ennen kuin puet vaatteita yllesi. Viikon pesemättä ollut puska haisee jo omaan nenääsikin. Valitse sitten sellaiset vaatteet, jotka on helppo pukea ja riisua ilman ylimääräistä näpräämistä.
Juu
kummitustäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen gyne sulla oikein on? Ei multa ainakaan ole koskaan riisutettu ylävartaloa gynen tutkimuksen ajaksi. Jos rinnat tutkitaan, niin ne on tutkittu alapään tutkimisen jälkeen, ja välissä on saanut pukea housut. Ikinä en ole totaali-ilkosillaan ollut lääkärissä, ja mä olen kumminkin synnyttänytkin.
Totaali-ilkosesta en maininnut, vain että ne otetaan pois ennen pöydälle menoa. Oli näköjään pitänyt mainita tarkemmin, että pöydälle menoja on useampia.
kummitustäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on ainakin usein tutkittu niin, että oon ilman housuja tuolissa ja paita päällä (ei rintsikoita tai jos on, niin helposti avattavat). Gyne tutkii alapään, kun valmista, pysyn siinä ja gyne pyytää nostaan paitaa ylös, niin tutkii rinnat.
t. ei-ap
Gyne on lääkäri.
Sitä ei tippaakaan kiinnosta millaset alusvaatteet sulla on.
Tai onko karvat ajamatta. Jos sä haiset pesemättömyyden takia, niin ne pyyhkii sut puhtaaksi.
Kumpikaan ei varmaan gynekologia haittaa mut oisko sulla mukava olo?