Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Että käy hermoon kaikki hidastetusta filmistä karanneet zombit.
06.02.2017 |
Mikä siinä on, että niin moni tässä maassa liikkuu ja puhuu kuin jostain zombifilmistä karannut aladoobi. Saakeli kun meinasi taas itku tulla kun jouduin kuuntelemaan yhtä tällaista ihmistä, joka opettajan ominaisuudessa varasti koko luokalta ainakin tunnin ihan vaan siksi, että puhui puolella normaalista puhenopeudesta. Miksei tuollaiset ihmiset juo vaikka kahvia ennen esitystään, jotta koko yleisö ei nukahtaisi sen aikana?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näin