Onko täällä muita joita tojutuksi tuleminen ahdistaa jatkuvasti?
Enkä tarkoita tällä pelkästään pakkeja miehiltä, vaan ihan silloinkin kun yritän muodostaa kaverisuhteita tai jopa vain leikkiä lasten kanssa! Mulle on monta kertaa käynyt niin, että jos ehdotan sisarusten tai kavereitten lapsille jotain tekemistä, niin saan vastaukseksi "ei jaksa, ei kiinnosta" tms. Mutta jos nämä kyseiset lapset tulee mulle ehdottaa, että "tuu leikkimään" tai "leikitäänkö xx" niin tottakai menen mukaan ja meillä on hauskaa! Mutta ikinä minun ehdotukseni eivät kelpaa... sama kavereiden kanssa. Mitä ikinä ehdotankaan, se aina torpataan. Mutta silloin kun mulle ehdotetaan jotain, niin tottakai menen mukaan.
Mikä mussa on vikana? Miksi mun ehdotukset ei kelpaa? Mun ehdotukset on _ihan samoja_ asioita mitä mullekin ehdotetaan. En käsitä!!!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Torjutuksi tuleminen ahdistaa vaikka varmasti suurimpaan osaan ehdotuksistani suostutaan. Rupeaa hävettämään kun joku kieltäytyy suoraan tai ilmaisee muulla tavalla ettei ole mukana.
No tämäpä juuri, että ahdistaa ja hävettää ja siksi nykyään en enää uskalla ehdottaa yhtään mitään kenellekään!
ap
Torjutuksi tuleminen ahdistaa vaikka varmasti suurimpaan osaan ehdotuksistani suostutaan. Rupeaa hävettämään kun joku kieltäytyy suoraan tai ilmaisee muulla tavalla ettei ole mukana.