Kuinka paksureitinen on liian paksu?
Olen 170 senttiä pitkä ja reiteni on kaikkien isoimmasta kohdasta 60,5 senttiä. Tiedän, etten suinkaa ole hoikka, mutta kuinka paksu on liian paksu?
Kommentit (10)
Kai tiedät, että vastaus riippuu keneltä kysyt? Tämä ei ole mikään hyvän mielen palsta, sut vaan haukutaan.
Mun eksän nyksällä, he he.... En ole mikään ruokokerttunen itsekään mutta sillä typyllä on ihan jäätävät pilarit. En tunne häntä mutta kunhan itsekseni hihittelen...
No sanotaanko että sitten jos sun reidet on leveydeltään 60,5 cm (eikä ympärysmitaltaan) niin sitten on jo aika paksut pökkelöt :DD
Saanks laittaa pääni sun jalkojen väliin? ;) En oo ikinä saanu nuolla. ;(
M45
Omasta mielestäni sellaiset reidet on jo tosi paksut, jos niiden väliin ei jää reisivakoa. Minusta paksut reidet ovat ihan älyttömän epäseksikkäät, kuvittele sellaista naista vaikka miehen päällä. Tulee mieleen joku sotahärkä tai joku, jolla lihakset ja läski vaan hyllyvät panemisen tahdissa. Yök.
Sanoisin, että ne on sitten liian paksut, kun et enää mahdu mihinkään eikä päällesi mene mikään etkä pysty niillä liikkumaan tai niitä liikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että vastaus riippuu keneltä kysyt? Tämä ei ole mikään hyvän mielen palsta, sut vaan haukutaan.
VUH!
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni sellaiset reidet on jo tosi paksut, jos niiden väliin ei jää reisivakoa. Minusta paksut reidet ovat ihan älyttömän epäseksikkäät, kuvittele sellaista naista vaikka miehen päällä. Tulee mieleen joku sotahärkä tai joku, jolla lihakset ja läski vaan hyllyvät panemisen tahdissa. Yök.
Reisivako riippuu pitkälti geeneistä...eli luustosta. Itse olen paljon urheileva 172 senttinen, 53 kiloinen tyttö ja reisissäni ei kyllä ole paljoa ylimääräistä, mutta silti mulla ei ole reisivakoa, jos seison rehellisesti kroppa suorassa kantapäät yhdessä (jos työntää persettä taakse niin reisivako ilmestyy). En juuri luota BMI:hin, mutta sen mukaan olen lievästi alipainoinen. Jos mielestäsi jopa kaltaisellani on liian isot reidet niin suosittelen hakemaan apua ja tutustumaan oikeaan maailmaan :/
Ei koskaan liian paksu. ;)
M45