Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa feministin matkustamaan lomalle maahan jossa...

Vierailija
06.02.2017 |

... jossa naisten oikeudet ovat lähestulkoon olemattomat, esim. Arabiemiraatteihin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto?

2/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomo käskee ja minä tottelen. Työmatkoja on tuonne suuntaan tullut tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia feministin logiikkaa, vrt. Naisasialiiton kättelykohu.

Vierailija
4/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei voisi matkustaa siinä missä muutkin. Matkustaa monet muutkin maihin, joissa on asioita joita ei omassa maassa hyväksyisi. Esim. paikkoihin joissa lapset ja vanhukset joutuvat nälkäänsä kerjäämään. Ehkä sitä osaa arvostaa niitä oman maan etuja (naisten oikeudet, sosiaaliturva tms) enemmän kun on käynyt paikassa jossa asiat ei ole yhtä hyvin.

Vierailija
5/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset yleensä matkustelevat maihin, joissa poljetaan ihmisoikeuksia? Mm. Thaimaa, Intia ja moni Afrikan maa ovat hyviä esimerkkejä tästä.

Vierailija
6/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen boikotoinut arabimaita, Intiaa, Turkkia, Afrikkaa (koko manner) ja muita vastaavia. t. feministi

Vierailija
7/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monessa maassa syrjitään ihmisoikeuksia, silti niihin matkustetaan. Kaikki ei kuitenkaan ole aina noin mustavalkoista.

Vierailija
8/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, itse olen boikotoinut arabimaita, Intiaa, Turkkia, Afrikkaa (koko manner) ja muita vastaavia. t. feministi

Miten sorrettujen asema paranee, jos sinne ei matkusta?

Vierailija
9/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit luulevat olevansa muslimimiehiä, muuta selitystä en löydä. No jos sattuu olemaan musliminaisia kavereina niin sitten ymmärrän, mutta feministien muslimi tutut ovat 95% tapauksissa miehiä.

Vierailija
10/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä syitä:

- uuden viehätys

- kokemusten kaipuu

- tutustuminen täysin erilaiseen kulttuuriin kuin omansa

- tietämättömyys

- lämpö

- seksi

- sukulaissuhteet

- työmatkat 

Moni ihminen valitsee vapaa-aikansakin matkakohteet ensisijaisesti oman etunsa mukaisesti, ei niiden sorrettujen ihmisten etujen mukaisesti. Eikä yksittäinen turistimatka muuta jonkun lapsityöläisen kohtaloa juuri suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
11/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministejä on joka lähtöön.

Ota sitten selvää siitä ideologiasta, kun itsekään eivät tiedä.

Vierailija
12/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit luulevat olevansa muslimimiehiä, muuta selitystä en löydä. No jos sattuu olemaan musliminaisia kavereina niin sitten ymmärrän, mutta feministien muslimi tutut ovat 95% tapauksissa miehiä.

Aatetoveruus yhdistää.

Vierailija
13/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin johonkin Dubaihin mitään oikeita feministejä matkustaa, jotain pissismissejä lähinnä :D

Vierailija
14/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He pitävät jännämiehistä. Kun tumma hyvinvarusteltu ori katsoo tähtisilmillään syvälle naisen silmiin, niin feministi alkaa kummasti kostua. Kun alapää on kiimasta kostea, niin siinä vaiheessa naisten oikeutet unohtuu.

Vierailija
15/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen matkakohteeni nähtävyyksien ja historian mukaan. On täysin toissijaista millaisia örkkejä siellä nykyisin hengaa.

Vierailija
16/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaako tuonne oikeasti nykypäivänä yksikään sivistynyt länsimaalainen? Ei.

Vierailija
17/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne feministit matkaavat näihin kohteisiin, koska siellä heillä on suuri feministien illuminatikokous ja he lähetyssaarnaajan lailla menevät paasaamaan paikallisille patriarkaatin uhreille ja pitävät voimaantumispuheita ja teettävät enkeliterapiaa herättäen paikallisten sorrettujen naisten sisäisen naisvoiman esiin. Siellä matkoilla feministit sitten levittävät suurta feminismin sanomaa ympäri maita ja mantuja, ja näin sorretut naiset kehitysmaissa nousevat pikkuhiljaa julmaa patriarkaattia vastaan. Saarnausmatkoillaan feministit uhraavat aina naistemppeleissään miehiä ja poikalapsia muinaisille naisjumalille juhlallisin riitein. Maailma pelastuu, kiitos matkustelevien suomalaisfeministien!

Nojaa, en tiedä, kunhan vain arvailen. En ole sen kummemmin feministi kuin feminismin kritisoijakaan. En edes tiedä miten matkustaminen ja feminismi liittyvät toisiinsa.

Vierailija
18/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaako tuonne oikeasti nykypäivänä yksikään sivistynyt länsimaalainen? Ei.

Kovin moni länsimaalainen ei ole sivistynyt (trumpilaiset, persut)

Vierailija
19/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeillä ei ole mitään arvoa, toivottavasti häviää jälkiä jättämättä.

Vierailija
20/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä syitä:

- uuden viehätys

- kokemusten kaipuu

- tutustuminen täysin erilaiseen kulttuuriin kuin omansa

- tietämättömyys

- lämpö

- seksi

- sukulaissuhteet

- työmatkat 

Moni ihminen valitsee vapaa-aikansakin matkakohteet ensisijaisesti oman etunsa mukaisesti, ei niiden sorrettujen ihmisten etujen mukaisesti. Eikä yksittäinen turistimatka muuta jonkun lapsityöläisen kohtaloa juuri suuntaan tai toiseen. 

Eli ei kannata tehdä mitään hyvää koska yksittäisen ihmisen teot eivät vaikuta mitään? Siinäpä hienoa logiikkaa.

Ei kannata alkaa feministiksi koska yksi ihminen ei voi muuttaa rakenteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi