Isäni täyttää pyöreitä vuosia. Lahjaideoita?
Isäni tosiaan täyttää pyöreitä vuosia ja mietin miten muistaisin häntä. Mielessäni on jo jotain ideoita mutta haluaisin lisää vinkkejä jotta voin punnita vaihtoehtoja. Mitä te ostaisitte?
Kommentit (24)
Pyöreitä? 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100?
Voisitko ap valaista, onko kysessä 40 v vai 80 v...?
Hyvä reilunkokoinen saunatakki puuvillaa tai muuta luonnonkuitua.
Toi Kwnwood tehosekoitin minkä mainos on huuri avauksesi yläpuolella n oikein hyvä lahja :)
Sorry cirheet kun mullapn niha
Kannattaa miettiä onko lahjalle käyttöä mitä ostaa. Itseäni ärsyttää, kun eräs sukulainen tai kaikki siitä suvusta ostaneet Pentik-kaitaliinoja. En käytä sellaisia ja liinat lojuvat kaapissa:(
Itse olen suosinut esim sokoksen lahjakortteja ja päivänsankari saa ostaa mitä tarvitsee.
No ei kai nyt mitään tavaralahjaa enää tuossa vaiheessa? Ellei jokin mistä on erityisesti haaveillut. Mieluummin vaikka risteily- tai matkalahjakortti(=elämyksiä) 2:lle henkilölle.
Kyllähän nyt ihmisestä pitäisi tietää vähän muutakin kuin että on isä ja 50-vuotias. Harrastukset, mielenkiinnon kohteet, tykkääkö pukeutua...
Jos haluat oikeasti antaa jotain spesiaalia lahjaa, tulee sen olla mietitty juuri tälle ihmiselle
Ei mitään. Itse täytin 50 jonkin aikaa sitten, enkä tässä vaiheessa elämää halua enää yhtään ylimääräistä tavaraa huusholliini, muuta kuin itse pitkän harkinnan jälkeen ostettuna. Onneksi lähipiiri kunnioitti toivettani.
Rahaa. Sitä annetaan hääparille, ylioppilaille, ammattiin valmistuville, rippilapsille, kastelahjaksi jne., joten miksi ei myös 50v ikäiselle? Ylimääräinen toimintatonni ilahduttaa samalla tavalla, oli ikää 20 tai 50 vuotta.
En ostaisi esimerkiksi omille vanhemmilleni mitään tavaraa enkä todellakaan antaisi rahaa. He ovat vakavaraisia ja olisi aik koomista jos minä pienistä rahoistani antaisin osan heille.
Viime kesänä äitini täytti 60v ja järjestin hänelle lahjaksi juhlat. Leivoin ja kutsuin vieraat. Lisäksi harjoittelimme siskoni kanssa pari musiikkinumeroa. Äiti tykkäsi, koska ei olisi itse jaksanut järkätä juhlia.
Isäni täyttää 60v nyt keväällä ja hänelle olen kutomassa villapaitaa. Tiedän, että tulee tarpeeseen.
Mä en harrasta tavaralahjoja kun monella on jo kaikki mitä tarvitsee tai osaa ostaa ne itse. Mun pyöreitä täyttävä äitini saa pian lahjaksi hotelliyön.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi esimerkiksi omille vanhemmilleni mitään tavaraa enkä todellakaan antaisi rahaa. He ovat vakavaraisia ja olisi aik koomista jos minä pienistä rahoistani antaisin osan heille.
Viime kesänä äitini täytti 60v ja järjestin hänelle lahjaksi juhlat. Leivoin ja kutsuin vieraat. Lisäksi harjoittelimme siskoni kanssa pari musiikkinumeroa. Äiti tykkäsi, koska ei olisi itse jaksanut järkätä juhlia.
Isäni täyttää 60v nyt keväällä ja hänelle olen kutomassa villapaitaa. Tiedän, että tulee tarpeeseen.
Mitä koomista siinä on, että et suostu antamaan vanhemmillesi lahjaksi mitään arvokasta? Vakavarainen isäsi saisi hyvän villapaidan Virosta satasella, joten tuskinpa tuo neulomuksesi tulee tarpeeseen muille kuin sinulle, joka ahneesti pidät kiinni omista pennosistasi.
Jääkiekkomatsiin yhdessä ja sen jälkeen porukalla ravintolaan.
Pyöreitä vuosia täyttäville ostetaan aina samanlaisia lahjoja, koska lämmin peite kihtipolville ilahduttaa samalla tavalla, oli se isä 30 tai 70 v.