Miksi ex toteuttaa uuden kanssa asioita, joista meillä oli puhetta toteuttaa?
En ole katkera enkä kiellä ketään elämästä kuten haluaa. Elän itsekin onnellista elämää uuden kanssa. Mutta ihmettelensi silti exääni. Hän tekee ja toteuttaa asioita, joilla minä joskus ehdotin hänelle tulevaisuudessa. Minä elän uuden kumppanin kanssa keksien ja toteuttaen uusia unelmia ja asioita. Mutta exä haluaa uuden kumppanin kanssa lähteä juuri sinne matkakohteeseen ja tehden niitä asioita, joita minä olin ehdottanut.Tämä on toistunut myös muissa asioiss. Miksi? Eikö he itse keksi uusia tavoitteita ja unelmia? Vai onko tälle edes järkevää selitystä? Ihmettelenkö ihan turhaan?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Uudella on isommat tissit?
Ei välttämättä. Saattaa se imeäkin paremmin.
Minä taas ihmettelen sitä, että eksäni toteuttaa asioita, joita ei halunnut kanssani tehdä. Esim. HÄn sanoi, ettei halua arkea ja sitä, että elämä pyörii kotona. Mitä eksä sitten teki? Uuden lapsen... meidän omat olivat silloin jo 10 +.
Mun exäni oli vain mielikuvitukseton. Mun jälkeen alotti ja lopetti kaksi suhdetta samalla tavalla kun mun kanssa: ensitreffit keikalla, kädestä kiinni hitaanbiisin aikana, kävellen kotiin saattaminen, suukko alaovella ja aamiaiselle kutsuminen seuraavana aamuna. Suhteen loppu tuli kun hän alkoi seuraavaa naista vikittelemään somessa, eron jälkeen keikalle ja homma alusta.
Kysyin kerran että miksi hän tekee näin. On kuulema helppoa kun nyt tietää mitä naiset pitää romanttisena. Treffi-ideoitakin kierrättää, vaikka ne oli mun järjestämiä ensin niin seuraaville ne olivat hauskoja ja oivaltavia. Mut, niinhä mie oonki 😁
Ehkä kokee, että teillä meni huonosti kun ette mitään tehneet. Nyt yrittää parantaa tapansa uuden tyypin kanssa, eikä vielä oo keksinyt uusia juttuja.
Oma ex ei aloittanutkaan villiä sinkkuelämää, vaan päätti panna ensimmäisen teinitytön raskaaksi, joka häneen ihastuu. Näin siis mies 27-v., jolla ei ole ollut muita naisia kuin minä ja uusi naisensa. Itse taas vapauduttuani hänestä pidin viisi vuotta vielä hauskaa ja nautin vapaudesta, tapasin uusia ihmisiä, matkustelin ja seurustelin ihanan miehen kanssa. Sitten perustin perheen ja koen saaneeni elämältä niin paljon, kun päätin jättää exäni.
Jotkut vaan on mielikuvituksettomia möllöttäjiä. Ajattelen, että ideat ovat ehtymätön luonnonvara, enkä nyt ole kovin mustasukkainen, jos joku vie muutaman mennessään. Aina tulee uusia.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne oli hyviä ideoita?
Eli minun ideani olivat parempia, kuin he yhdessä pystyvät keksimään? Ap
Toisilla on vaan parempia ideoita.
Hah hah. Jos tuttavani mainitsee, että olisipa ihana lähteä vaikkapa Dubaihin, en minä jätä sinne matkustamatta vain siksi jos hänkin on jossakin vaiheessa samanlaisesta suunnitelmastaan maininnut. Sano nyt vielä, että kyseessä oli juurikin joku tuollainen massakohde. :D "Mut kun se oli mun keksintö, ei kukaan muu sinne saa mennä!"
Kuten itse sanot, ne on asioita, jotka teillä jäi toteuttamatta. Ei kai se sun läsnäoloa vaadi, että voi toteuttaa haaveen matkustaa vaikkapa Sisiliaan. Ja sillä ei ole mitään väliä jos haave matkustaa kyseiseen paikkaan olisi alun perin syntynyt sun ehdotuksesta.
Ehkäpä eksäsi ajattelee, että miksi heittää hyvät haaveet menemään vain siksi, että te ette ole enää yhdessä.
PS. Ethän vain itse haaveillut lapsista, lemmikistä, uudesta kodista tai urasta eksän aikana...
Vierailija kirjoitti:
Oma ex ei aloittanutkaan villiä sinkkuelämää, vaan päätti panna ensimmäisen teinitytön raskaaksi, joka häneen ihastuu. Näin siis mies 27-v., jolla ei ole ollut muita naisia kuin minä ja uusi naisensa. Itse taas vapauduttuani hänestä pidin viisi vuotta vielä hauskaa ja nautin vapaudesta, tapasin uusia ihmisiä, matkustelin ja seurustelin ihanan miehen kanssa. Sitten perustin perheen ja koen saaneeni elämältä niin paljon, kun päätin jättää exäni.
No henk.koht. mä itse valitsisin ennemmin tuon miehen tien kuin sinun vuosien kukasta kukkaan lentelyn... Anteeksi, siis uusien ihmisten tapaamisen.
Yyh, mun ex on samanlainen. Se on jo aika ällöttävää, mieskin on kyllä sellaista tyyppiä etten usko hänessä vilpitöntä solua olevankaan. Somessa huomasin hänen sisustaneen työhuoneensa mun antamilla esineillä, vieneensä tyttöystävänsä ja lapsensa matkoille kohteisiin joihin minä olin hänetvienyt, ostaneensa naisystävälleen lahjaksi harvinaisia tuotteita joita itse metsästin aina ulkomailta, alkaneen käydä kahvilla mun kantakahvilassa ja vievän naistaan treffeille sinne (itse ei edes käynyt kahviloissa kun minä hänet tapasin). Lisäksi ihmiset ovat tulleet naureskelemaan miten uusi nainen on "huonomman näköinen versio" minusta. Huomaan yhdennäköisyyden itsekin. Exän kaikki hoidot ovat myös halunneet olla fb-ystäviäni vaikken olisi koskaan heitä tavannut. En tiedä mitä satuja se on suhteestamme niille kertonut enkä haluakaan tietää. Ja ei, en ole hyväksynyt ystäviksi.
Olen itse onnellisesti naimisissa ja olisin tyytyväinen jollei mun tarvitsisi nähdä tuota kroonisesti valehtelevaa ja pettävää exääni enää koskaan. Mutta pitäköön kahvilani, kyllä niitä tässä kaupungissa riittää. Mä voin mennä jonnekkin toisaalle olemaan rauhassa onnellinen, ilman että tarvitsee miettiä jonkun säälittävän urpon motiiveja koko ajan.
Miksi pitäisi keksiä uusia, jos on vanhat toteuttamatta?