Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella muuten komealla miehellä on pieni penis?

Vierailija
06.02.2017 |

On tullut ihan suhteellisen usein nähtyä sellaisia miehiä, jotka ovat monilta osin oikein komeita. Ovat pitkiä, timmejä, lihaksikkaita, raamikkaita, hyvä kroppa ja komeat kasvotkin. Mutta sitten se penis, se penis... miksi se on useilla niin pieni? Tulee vain väkisellä sellainen todella-harmi-homma -fiilis, kun muuten komealla miehellä on kokonaisuutta reilusti viemässä alaspäin sellainen prinssinakkiluokkaa kooltaan oleva penis. Itse kun olen peniksen osalta isjn ihailija, niin ei voi mitään, että tuo asia miehen ulkonäössä, varsinkin muuten komean miehen ulkonäössä, särähtää rajusti. Miksei tuossa kokonaisuudessa voi olla mukana iso penis?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso on harvinainen. Isoksi lasketaan väh. 19 cm erektiossa ja vain 4  prosentilla on

Vierailija
2/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on todella ikävää. Mies sentään etukäteen näkee minkä kokoiset tissit naisella noin suurin piirtein on, mutta toi kyrvän koko selviää vasta kun on jo liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pahoitti mielensä. :D

Vierailija
4/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus onneksi paljastuu vasta kun olen saanut pillua. :-)

Vierailija
5/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi vaan muutaman täydellisen miehen, loput se pilas pienellä pippelillä!

Vierailija
6/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuuko tämä havaintosi laajaan empiiriseen tutkimukseen?

Vierailija
7/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Suorastaan huijausta että pieni vehje ei näy ulospäin. Niin monta kertaa saanut pettyä.

Vierailija
8/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kaikkea voi saada.