Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia abdominoplastiasta

Vierailija
06.02.2017 |

Olen menossa kuukauden päästä julkiselle vatsanahankiristysleikkaukseen. Alkuun olin todella iloinen ja onnellinen, kun kuulin että minut julkisella leikataan. Nyt kuitenkin, leikkauksen lähestyessä ,olen alkanut panikoimaan. Entä jos jotain vakavaa tapahtuu. Olisin kiitollinen kokemuksista kyseisestä leikkauksesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapia on ilmeisesti jo kokeitu?

Vierailija
2/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, nahan kiristys, eikä linea alban. Luin huonosti! Tuosta nahan kiristyksestä en tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, joo lihakset on jumppaamalla tikkiin 😊 Ihoa vaan löytyy varmaan kolmen ihmisen tarpeisiin...

Vierailija
4/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yhdessä tuhannesta leikkauksessa tapahtuu jotain vakavaa. Voit itse vaikuttaa omiin mahdollisuuksiisi parhaiten noudattamalla erään jenkkianestesialääkärin neuvoa eli joka päivä ainakin puoli tuntia hikiliikuntaa (lisää keuhkokapasiteettia ja parantaa kuntoa) ja sekä ennen että leikkauksen jälkeen maitohappobakteereita, proteiinipitoista ruokaa C-vitamiinin kera. Anna leikkausarven parantua ja sen jälkeen pidä ohjeen mukaan vuosi silikoniteippiä sen päällä niin arvesta tulee sileä ja siisti. Silikonilaastari pestään suihkussa ihan saippualla kuin arpikin ja laitetaan arven päälle kehon ja arven kuivaamisen jälkeen. Se voi vaikuttaa kalliilta mutta yksi laastarirulla riittää vuodeksi kun noudatat ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi