Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä päin Intiaa olisi turvallista asua?
06.02.2017 |
Olen harkinnut vakavasti muuttaa Intiaan. Rakastan kasvisruokaa ja Intialaisten rauhallisuutta. Toki siellä on alueita, jonne ei ole menemistä, mutta missä länsimaalaisen kannattaisi asustella suht rauhassa. tykkäään toki ihmisten seurasta. Onko mitään muuta vaihtoehtoa kuin Goa?
Kommentit (23)
Merenrantakaupunki noin yleensä on hyvä ilman puhtauden takia. Intiassa on käytännössä joka kaupungissa aidattuja asuma-alueita joissa on omat kaupat, koulut ja liikuntakeskukset, ja vartijat varmistavat turvallisuuden. Ei niistä välttämättä tarvitse poistua koskaan, ja silloinkin voi ottaa taksin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyl se GOA on edelleenki se top-1 pleissi tuol Intian mestoil. Samsoniitit messiin ja GOAlle.
Alue: Aihe vapaa
Mäkin olen käynyt useamman kerran Intiassa enkä kyllä kuvailisi intialaisia rauhallisiksi. Ovat usein äänekkäitä ja kiihkeäluonteisia. On toki niitä rauhallisempia ja hiljaisempiakin yksilöitä. Myös kaupungeissa liikkuessa ympäristö on ihmismäärän ja kaoottisen liikenteen takia hektisen oloinen. Aina kun palaan Suomeen, niin kyllä sielu lepää, kun täällä on nimenomaan niin rauhallista. Ja täällä ei myöskään kukaan häpeilemättömästi kyylää mua ja yritä joka välissä saada multa rahaa. Uskomaton ja omalla tavallaan ihana maa, mutta en kyllä muuttaisi sinne pysyvästi.