Missä päin Intiaa olisi turvallista asua?
Olen harkinnut vakavasti muuttaa Intiaan. Rakastan kasvisruokaa ja Intialaisten rauhallisuutta. Toki siellä on alueita, jonne ei ole menemistä, mutta missä länsimaalaisen kannattaisi asustella suht rauhassa. tykkäään toki ihmisten seurasta. Onko mitään muuta vaihtoehtoa kuin Goa?
Kommentit (23)
Mumbaita suosittelen. Siellä ystävystyy ihmisten kanssa vaivattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut vakavasti muuttaa Intiaan. Rakastan kasvisruokaa ja Intialaisten rauhallisuutta.
No siinäpä sitä syitä muuttaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut vakavasti muuttaa Intiaan. Rakastan kasvisruokaa ja Intialaisten rauhallisuutta.
On toki muitakin syitä. Sinulle kuulumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma haluaa IIINDIALAISTA pippeliä:D
Ei missään ja kuitenkin kaikkialla. Tuurista kiinni, jos olet nainen.
Miksi kyselet turvallisista paikoista, jos intialaiset ovat niin rauhallisia?
Tässä sinulle Intiassa asuneen naisen blogi. Valitsin tähän postauksen, joka kuvaa aika hyvin elämää Intiassa:
http://kukkapilli.blogspot.fi/2016/08/riemukasta-yhteiseloa.html
Sut raiskataan ja tapetaan siellä, älä mene kehitysmaahan!
Vierailija kirjoitti:
Sut raiskataan ja tapetaan siellä, älä mene kehitysmaahan!
Ne tulee tekemään tuota ihan tänne Suomeenkin 😖
Ihan sama, täplä otsaan ja raiskauspilli kaulaan ja hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, täplä otsaan ja raiskauspilli kaulaan ja hyvää matkaa!
Sinäpä vasta hieno yksilö olet. No ei kyllä jää ikävä näitä persekyrpiä. :D
AP ootko käyny Intiassa? Mikä ihmeen intialainen rauhallisuus, 99,9% ei todellakaan oo mitään paikallaan istuvia hengenmiehiä.
Reissasin aikoinaan kokeneen intiafanin kanssa maan ympäri (ei käyty eteläisimmässä osavaltioissa mutta muuten aika kattavasti kaikkialla) ja useimmat paikat oli sellaisia joihin en olisi yksin uskaltanut matkustaa (olen nainen). Pienemmät kaupungit ja kylät on sellaisia että vaalea/muuten vaan poikkeuksellinen ihminen herättää uskomattomat määrät huomiota.
Ruoka on tosiaan uskomattoman hyvää, ja maa on omalla tavallaan todella kaunis. Kuitenkin jatkuva säätäminen on aika raskasta pidemmän päälle ja kurjuutta oikeasti on ympärillä (näin mm miehen ajavan tahallaan emokoiran päältä, joka jäi sitten kitumaan ja ulisemaan, sekä alastoman miehen makaamassa kadun varressa kärpästen ja kammottavan ihottuman peittämänä (kuolleena?!)). Eli mistään paratiisista ei ole kyse. Intia tulee pian ohittamaan Kiinan maailman väkirikkaimpana maana ja köyhän ihmisen arvo on olematon. Sitä on kauhea katsoa.
Mumbai ja Kalkutta vois olla hyviä mestoja jos Intiaan suuntaat, Goalla varmaan eniten länsimaisia mutta siellä en ole käynyt joten siitä en voi mitään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
AP ootko käyny Intiassa? Mikä ihmeen intialainen rauhallisuus, 99,9% ei todellakaan oo mitään paikallaan istuvia hengenmiehiä.
Reissasin aikoinaan kokeneen intiafanin kanssa maan ympäri (ei käyty eteläisimmässä osavaltioissa mutta muuten aika kattavasti kaikkialla) ja useimmat paikat oli sellaisia joihin en olisi yksin uskaltanut matkustaa (olen nainen). Pienemmät kaupungit ja kylät on sellaisia että vaalea/muuten vaan poikkeuksellinen ihminen herättää uskomattomat määrät huomiota.
Ruoka on tosiaan uskomattoman hyvää, ja maa on omalla tavallaan todella kaunis. Kuitenkin jatkuva säätäminen on aika raskasta pidemmän päälle ja kurjuutta oikeasti on ympärillä (näin mm miehen ajavan tahallaan emokoiran päältä, joka jäi sitten kitumaan ja ulisemaan, sekä alastoman miehen makaamassa kadun varressa kärpästen ja kammottavan ihottuman peittämänä (kuolleena?!)). Eli mistään paratiisista ei ole kyse. Intia tulee pian ohittamaan Kiinan maailman väkirikkaimpana maana ja köyhän ihmisen arvo on olematon. Sitä on kauhea katsoa.
Mumbai ja Kalkutta vois olla hyviä mestoja jos Intiaan suuntaat, Goalla varmaan eniten länsimaisia mutta siellä en ole käynyt joten siitä en voi mitään sanoa.
Kiitoksia asiallisesta vastauksesta. Olen käynyt Intiassa useasti. Pidän maasta aidosti. Hyödynnän vain mahdollisimman montaa tiedonlähdettä asuinpaikkaa miettiessä kun työt sinne kutsuvat. Tätä saittia ja sen korppikotkia en todellakaan jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma haluaa IIINDIALAISTA pippeliä:D
Ja sitä kuulemma saa, vaikka ei haluaisikaan.. :(
Mummeli kirjoitti:
Tässä sinulle Intiassa asuneen naisen blogi. Valitsin tähän postauksen, joka kuvaa aika hyvin elämää Intiassa:
http://kukkapilli.blogspot.fi/2016/08/riemukasta-yhteiseloa.html
Heh, tosi rauhallista ja rentouttavaa. :DD
En saa intiasta haukkuja joten en voi arvostella teidän radikaalista erilaisuutta.
Surat
http://listcrux.co/top-10-safest-cities-in-india/