Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

louis vuitton laukku

Vierailija
06.02.2017 |

Olen alkanut haluta itselleni Luis Vuitton laukkua, sellaista kassia koossa GM. Paljonko sellainen maksaisi, Helsingin liikkeen sivuilla ei löytynyt hintaa? Onko jossakin esim. facessa jotakin laukkukirppistä tms. josta sellaisen voisi saada käytettynä?

Tiedän, että laukku jää minulla varmastikin hinnan takia pelkästään haaveeksi, mutta on ihana haaveillakin siitä.

Onko sinulla Luis Vuittonin laukkua?
Oletko tyytyväinen laukkuusi?
Miten sait/hankit laukkusi?

Olisi kiva kuulla sellaisten kokemuksia laukusta joilla se on.
Erityisesti minua kiinnostaisi tämä http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/neverfull-mm-monogram-007653

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän näköinen laukku ei iske ainakaan minuun mutta makunsa kullakin.

Vierailija
2/10 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan sivuilta näät hinnat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laukut koossa MM. Ihannoon käynyt Helsingin LV-liikkeestä ostamassa. Mä tykkään. On ollu jo useamman vuoden käytössä.

4/10 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään Vuittonia. Teininä haaveilin speedy-laukusta mutta onneksi en ostanut.

Hinnat ovat räjähtäneet käsiin ja tuokin laukku on MUOVILLA PÄÄLLYSTETTYÄ KANGASTA. Ja hintaa joku +900e. 

Vierailija
5/10 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla luiskalta yhteensä 4 laukkua ja olen ollut todella tyytyväinen vaikka mikään niistä ei ole joka päiväisessä käytössä. En ole myöskään erityisemmin niitä ikinä varonut, paitsi uutena olen yrittänyt suojella nahkaosia sateelta etteivät tulisi laikukkaiksi ennen normaalia tummumista. Hartsipinnoitteen takia laukut on todella käteviä vain pyyhkäistä puhtaaksi jos niihin onnistuu jotenkin likaamaan. Ennemmin yleensä otan jomman kumman luiskan arkilaukuistani vaikka puistopiknikille mukaan kuin jonkun arvokkaammista nahkalaukuistani, joissa ruohotahrat voisivat jo olla ikävämpiä. ;)

Saksan sivuilta näet hinnat ja ainakin joskus takavuosina Suomen hinnat olivat niitä muutaman kympin kalliimmat. Ennen ostopäätöstä kannattaa käydä vaikka Helsingin liikkeessä ihan tutustumassa laukkuun kunnolla. Ei niissä asiointi kiellettyä ole ilman ostamista. ;) Käytettyjä taasen liikkuu hyvin esim. fb:n merkkivaatekirppareilla.  

Vierailija
6/10 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia ja vinkkejä siihen mistä saisi "edullisesti" käytetyn laukun ostettua?

Vierailija
7/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huutonetissä olisi käytettyjä?

Vierailija
8/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin SupremeXLouisVuittonin laukun ja bomberin. Mut maksaa liikaa tavikselle.

Vierailija
9/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen nuoren naisen, jolla on Luis Vuittonin laukku, alan miettimään, onko rahat hankittu seksiä myymällä. Voihan olla rikkaat vanhemmatkin, mutta aina tämä tulee mieleen.

Vierailija
10/10 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Facebookin Louis Vuitton -"kirppiksille". Niissä Neverfulleja pyörii jonkun verran myynnissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän