Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi miehet eivät jauha loputtomiin paskaa päivähoidon ja kotona hoidetun muksun erinomaisuuden välillä

Vierailija
06.02.2017 |

Onneksi olen mies ja on pelkkiä isiä työkavereina eikä siellä olla jeesuksesta seuraavia oman ratkaisun ansiosta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat hyvinkin kiinnostuneita nykyään.

"Miehet" ehkä, miehet tuskin jauhavat aiheesta.

Kyllä siitä jauhetaan miestenkin kesken. On pakko. Työajat, perheen tulot ja jaksaminen on myös miesten huulilla. Kuten myös hoidon laaduttomuus ja hinta.

Kannattaako tehdä lapsia jos ei ole siihen varaa?

Oon muuten " rikkaan" metallimiehen vaimo ja sen lasten äiti. Itse olen " hyväpalkkaisena" Alkossa. Ajat ovat mitkä ovat, ja perheiden asioista ja rahasta ja ajan vaikeudesta puhuu myös raavaat miehet. Perheillä ei ole tällä hetkellä kovin helppoa.

Eli ei ollut varaa tehdä lapsia.

Siis kellä? Osastollisella miehiä?

Vierailija
22/24 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona hoidetuissa ja päuväkodissa hoidetuissa on molemmissa kaikenlaisia lapsia. Ison perheen vanhemmat tietävät, että jokainen lapsi on yksilö. Tuittupääksi tai ujoksi synnytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kauhisteli minulle, kun työkaverin lapsi laitettiin heti äitiysloman jälkeen hoitoon. Hänen mielestään sen ikäisen paikka ei ole muualla kuin kotona. Samassa kauhistelussa hän kehaisi minua, kun jaksoin olla kolme vuotta lapsen kanssa kotona, vaikka se oli mielestäni tappavan tylsää. Että kyllä miehilläkin on näistä mielipiteitä!

Varmasti onkin mutta kyllä minä uskon että aika monella miehellä ai ole hajuakaan onko työkaverin muksu tarhassa ees vai ei. Ei kyllä mun miestä ole jaksanut kauhistuttaa muitten asiat muutenkaan.  

Vierailija
24/24 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kauhisteli minulle, kun työkaverin lapsi laitettiin heti äitiysloman jälkeen hoitoon. Hänen mielestään sen ikäisen paikka ei ole muualla kuin kotona. Samassa kauhistelussa hän kehaisi minua, kun jaksoin olla kolme vuotta lapsen kanssa kotona, vaikka se oli mielestäni tappavan tylsää. Että kyllä miehilläkin on näistä mielipiteitä!

Varmasti onkin mutta kyllä minä uskon että aika monella miehellä ai ole hajuakaan onko työkaverin muksu tarhassa ees vai ei. Ei kyllä mun miestä ole jaksanut kauhistuttaa muitten asiat muutenkaan.  

Kyllä ne miehet puhuu, vapaista, maksuista, vaipoista, lapsistaan.. Ja paljon! Ja varmasti paljon luontevammin kuin naiset.