Onneksi miehet eivät jauha loputtomiin paskaa päivähoidon ja kotona hoidetun muksun erinomaisuuden välillä
Onneksi olen mies ja on pelkkiä isiä työkavereina eikä siellä olla jeesuksesta seuraavia oman ratkaisun ansiosta.
Kommentit (24)
Kotona hoidetuissa ja päuväkodissa hoidetuissa on molemmissa kaikenlaisia lapsia. Ison perheen vanhemmat tietävät, että jokainen lapsi on yksilö. Tuittupääksi tai ujoksi synnytään.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni kauhisteli minulle, kun työkaverin lapsi laitettiin heti äitiysloman jälkeen hoitoon. Hänen mielestään sen ikäisen paikka ei ole muualla kuin kotona. Samassa kauhistelussa hän kehaisi minua, kun jaksoin olla kolme vuotta lapsen kanssa kotona, vaikka se oli mielestäni tappavan tylsää. Että kyllä miehilläkin on näistä mielipiteitä!
Varmasti onkin mutta kyllä minä uskon että aika monella miehellä ai ole hajuakaan onko työkaverin muksu tarhassa ees vai ei. Ei kyllä mun miestä ole jaksanut kauhistuttaa muitten asiat muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni kauhisteli minulle, kun työkaverin lapsi laitettiin heti äitiysloman jälkeen hoitoon. Hänen mielestään sen ikäisen paikka ei ole muualla kuin kotona. Samassa kauhistelussa hän kehaisi minua, kun jaksoin olla kolme vuotta lapsen kanssa kotona, vaikka se oli mielestäni tappavan tylsää. Että kyllä miehilläkin on näistä mielipiteitä!
Varmasti onkin mutta kyllä minä uskon että aika monella miehellä ai ole hajuakaan onko työkaverin muksu tarhassa ees vai ei. Ei kyllä mun miestä ole jaksanut kauhistuttaa muitten asiat muutenkaan.
Kyllä ne miehet puhuu, vapaista, maksuista, vaipoista, lapsistaan.. Ja paljon! Ja varmasti paljon luontevammin kuin naiset.
Siis kellä? Osastollisella miehiä?