Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan toimeentulotuki

Laurea
06.02.2017 |

Te jotka olette hakeneet Kelasta toimeentulotukea,
oletteko saaneet päätöksen 7 arkipäivän sisällä?
Oletteko päässeet puhelinneuvontaan läpi?

Aiotteko tehdä aluehallintovirastoon tai oikeusasiamiehelle
valituksen, jos käsittelyaika on viivästynyt lainmukaisesta 7 arkipäivän sisällä
käsittelystä tai ette ole saaneet tarpeen mukaista neuvontaa puhelimitse
koska linjat on tukossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti yli 7 päivää mut tajusin et ne venaa puuttuvii papereita ennen ku tekee sen päätöksen.

Eli kattokaa nyt vähän että onko se oikeesti kestäny yli ennen kun valitatte mihkää. Kun siinä sähköses hakemukses on ainaki se et mihin mennes pitää laittaa liitteet menee... nii jos oot hakemuksel laittanu et vaikka sähkölasku X eguu niin jollei siit oo sitä laskuu mukana niin Kela venaa sen aikaa et se lasku menee niille peril tai se liitteiden toimitus aikaraja menee umpeen.

Et kantsii ny ol iteki vähä tarkkana et mitä sin hakemukselle laittaa ja kaikista laskut mukaan jos on laittanu jotain menoi sinne lappuun. Tää oli ainaki siis ihan mun oma moka ja mun mielest Kela tekee kyl ihan oikein.

Vierailija
2/5 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan asiointipalvelussa huoltokatkos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Kattokaa peiliin!! Minä lähetin kaikki mitä tarvittiin ja vähä muutakin täytin sen lapun kunnolla kaikki kohdat. Sain rahat niin kun kuuluu ei mitään ongelmaa.

Kattokaa peiliin ja tehkää se lappu kunnolla!!!!!!!

Vierailija
4/5 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään päätöstä vaikka on mennyt jo 15 päivää. Puhelimella ei pääse läpi eikä niihin viesteihin vastata. Tässä alkaa olla epätoivoinen olo. Ja peiliin on katsottu.

Vierailija
5/5 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 arkipäivää meni. Kaikki liitteet lähetin hakemuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi