Tallinnaan lapsen kanssa?
Ajattelin viedä 12-vuotiaan tyttäreni yhdeksi yöksi Tallinnaan tyttö on aina toivonut pääsevänsä sinne ,mutta
Mitä maksaa ? Ja minkälainen hotelli ? Millä sinne ja takaisin ? Voitteko auttaa
Kommentit (9)
Tilaat taksin, sanot osoitteeksi "Mustamäen tori, Tallinna", ja kuski huolehtii lopusta.
Jatkan vielä, että vanhankaupungin vanhat hotellitkin on hauskoja. Esim. kolme kruunua.
Olin juuri poikani kanssa kahden yön reissulla Meriton Spa hotellissa. Hotelli oli todella viihtyisä ja kylpyläosasto ihana. Hotellissa oli vielä mieletön kauneushoitola, erittäin kohtuuhintainen. Matkapojilta otin ja maksoi jotakin alle 300€.
Teletorn on kiva paikka käydä lapsen kanssa, samoin se Kalevspa jos tykkää uida. Hotelleista tykkään itse eniten Viru hotellista. Siinä on kaikki lähellä.
Suosittelen matkapoikien matkoja. Edullisia ja helppoja.
Moni eri laivayhtiö kuljettaa matkustajia Helsingin ja Tallinnan välillä
Lentokoneellakin pääsee, mutta se saastuttaa enemmän, eikä ole yhtä vakaa ja varma valinta kuin laiva
Tallinnassa on hyvä julkinen liikenne, jota kannattaa hyödyntää. Toki taksillakin pääsee, jos ei jaksa ottaa julkisen liikenteen reiteistä itse selvää
Paljon on hyvä hotelleja ja majapaikkoja Tallinnassa nykyään. Kauemmaskin kuin pelkästään Tallinnaan on virkistävää Virossa matkustaa, jos mahdollisuuksia siihen vain on
Matkatoimistot tietävät tarkemmin
Eikö se Virus hotelli ole aika suosittu.
Tallinkilla ja tallink express hotelliin joka lähellä satamaa maksaa yhdeltä yöltä matkoineen alta satasen. 70-90 e
Ota joku matkapoikien tms. pakettimatka. Helppo.
Muuten riippuu paljon teidän mieltymyksistä. Itse menisin sillä uudella laivalla ja olisin kylpylähotellissa yötä. Kalevspa on meidän lempipaikka. Tallinkspa on helppo suomalaisille.