Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu muuttamaan yhteen

poh1
05.02.2017 |

Olen seurustellut mieheni kanssa n,7 vuotta. Mies on vähän yli neljäkymmentävuotias eikä ole koskaan muuttanut pois lapsuudenkodistaan. Hän on kyllä kerran muuttanut, mutta äitinsä luota isänsä luokse. Asui siis kolmekymppiseksi äitinsä kanssa ja kolmekymppisenä muutti äitinsä luota isänsä luokse, isän pihamökkiin asumaan. Hän on "normaali" työssäkäyvä ihminen. En ole koskaan ymmärtänyt tällaista, itse olen lähtenyt kotoa parikymppisenä omaan kotiin. Miksi ihminen ei halua itsenäistyä? Harrastaa autojen virittelyä, joten isänsä ja äitinsä omakotitalossa hyvät mahdollisuudet ja autotallit näihin harrastuksiin. Mies duunari, joten ainakaan pk-seudulta ei mahdollisuutta hankkia omaa omakotitaloa.

Erikseen asuminen ollut minulle suhteellisen ok tähän asti kun olen itsekin sellaista sorttia joka rakastaa välillä olla yksin ja tarvitsen omaa tilaa.

Vuosi sitten tulin raskaaksi ja tuli eteen se että mitä tehdään nyt asumisen suhteen. Ei löydetty mitään ratkaisia kun mies ei halua muuttaa kerrostaloon. Minulla ei ole tällä hetkellä työpaikkaa koska aloitin uuden ammatin opiskelun pari vuotta sitten ja lapssi ilmoitti tulostaan kesken opiskelujen. Ei siis saada lainaa yhdessä. Nyt vauva puolivuotias ja vieläkään ei olla ratkaistu tätä asumisasiaa kun mies ei suostu muuhun kun omakotitaloon jossa hyvät autotallit. Vuora-asuminen, kerrostalo-asuminen ei tule kyseeseen.

Nyt sitten isäni tarjosi meille omaa omakotitaloaan asuttavaksi, sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Sanoi, että hankkikaa hänelle jostain yksiö ja maksakaa sen vuokra niin saatte asua hänen omakotitalossaan yksiön vuokran hinnalla. Tämäkään ei nyt sovi miehelleni, koska pihassa ei autotallia.

Toisaalta sanoi että miksi hän muuttaisi minnekään kun on tyytyväinen mökissään. Nyt seuraa kysymys: Mikä MINUA oikein vaivaa kun olen tän tyypin kanssa jolla ei mitään mielenkiintoa yhteiseen perhe-elämään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä