Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies syö ainoastaan luomuruokaa, vastustaa yksityisautoilua, juo pelkästään erikoisoluita ja ajaa jopolla, voiko suhteesta tulla mitään?

Vierailija
05.02.2017 |

Itse kannatan luomutuotantoa, mutta budjetin takia on pakko syödä muitakin. Käytän julkisia aina kun mahdollista, mutta omistan myös auton. Juon halpaa kuohuviiniä jos juon ja en voi sietää jopon ulkonäköä.
Onko tuhoon tuomittu suhde heti alkuunsa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä et oletko itse hippi......

Vierailija
2/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, mistä tollasia löytää?😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ymmärrän, mutta miksi erikoisoluita?

Vierailija
4/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita parran ja flanellipaidan. Hommaa siis mies jolta nämä löytyvät, jospa sitten olisit onnellinen?

Vierailija
5/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita JOS luopuu oksettavasta massa-joposta samantien JA tekee kirjallisen lupauksen että ei ikinä ala käyttää oksettavaa kånken-reppua.

Vierailija
6/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt viherpiipertävään ituhippiäiseen! Sinun pitää välittömästi nyt erota hänestä ja lakata pitämästä mitään yhteyttä. Tuollainen käytös on erittäin vahingollista ja saatat saada mielenterveyden häiriön jos jatkat hänen kanssaan. Lisäksi on hyvin todennäköistä, että hän on kaapissa elävä homoseksuaali, joten suhde on tuhoontuomittu. Äkkiä helvettiin tuollaisesta suhteesta, ettet joudu makaamaan loppuikääsi pöpilässä lepositeissä!

Vierailija
7/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs teitä yhdistää ja mistä juttelette?

En voisi muuta kuin nauraa jos joku mies tulisi minulle tuollaisia höpöttämään! En voisi edes ajatella miestä tosissani ja treffit jäisivät lyhyiksi kun purskahtelisin nauramaan vähän väliä. :)

Vierailija
8/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistinen eli kiinnittää kovasti huomiota materiaalisiin valintoihinsa. Käy jos on muutenkin eettinen.

Vierailija
9/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oih, mistä tollasia löytää?😆

Jaa hipstereitä vai? No ainakin Helsingin Kalliosta ja Punavuoresta nyt ainakin.

Ja ap unohti mainita myös superp*skan musiikkimaun. Kokoontuvat sitä kuuntelemaan vuosittain Flow-festareille.

Vierailija
10/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä et oletko itse hippi......

jospa kuitenkin "hipsteri"

Vierailija
11/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska julkistatte Ville Niinistön kanssa suhteenne?;D

Vierailija
12/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
13/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mies täydellisesti minun makuani vastaan. :-) eli siis toisin sanoen hyi, ei ikinä.

Vierailija
14/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän noista jutuista olisi se pahin? Jopo pääsee kyllä ihan kärkikastiin, yksityisautoilun vastustaminen myös, mutta ruokailu olisi myös paha tikki, sillä en juuri luomua osta. Juu, ei olisi mies minun makuuni ja ei meillä olisi yhteistä varmaan muutenkaan.

Vierailija
15/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tuo Jopo paljastaa falskiksi. Täytyy olla fuula tyyppi, kun maksaa jostain muotimerkkipyörästä satoja euroja ilmaa.

Vierailija
16/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan erikoisoluetkin luomuja? Hölmöä, jos kaikki syötävä on luomua mutta juotavalla ei niin väliä.

Vierailija
17/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on parempi jonkun vihanneksen kanssa. Jätä se, tervepäinen ei kestä tuota säätämistä.

Vierailija
18/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen panija hän on?

Vierailija
19/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin katsella miestä, mutta on toinen asia kestäisikö mies jopolla kaupassakäyntiä, 12 km on talvella pitkä matka polkea ostosten kanssa kotiin. Tai kävellä. Mun autolla ei sitten kulje töihin kuin minä. Muihin menoihin kuin kauppaan vuorotellen voisin viedä jo autoilun vastustaja tulisi kyytiin.

Luomuruoka olisi tervetullutta, tykkään syödä terveellisesti ja varaa on vaikka tuohon. Ja erikoisoluista pidän itsekin.

Eli jos kaatuu niin kaatuu siihen että jopo ei vaan pysty kaikkeen, enkä minä muuta paikkaan missä voi kätevästi vastutaa autoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä