"Mä oon enemmän tissimiehiä" -mieheni kaverilleen
Mies katsoi kaverinsa kanssa telkkaria sohvalla ja tämä kaveri sanoi jostain naisesta tv:ssä että tolla on aika kiva perse johon mieheni vastasi "nii on juu vaikka mä oon enemmän tissimiehiä" tms. Mies varmasti tiesi että kuulen tuon kun olin siinä vieressä keittiössä hääsäämässä. Mitä pitäisi ajatella? Itsellä pienet tissit mutta olen koittanut treenata peppua että saisin hyvitettyä sen:(
N22
Kommentit (16)
Kannattaisikohan sun olla sinkkunaisia?
No olet tuossa mielessä miehelle pettymys jos kommetilla tarkoitetaan tissien kokoa. Ehkä osaat imeä hänen penistään taivaallisen hyvin ja siten kompensoida. Mutta kyllä hän varmasti haaveksii seksistä isotissisen uhkean naisen kanssa jos omasi ovat ihan hyttysenpistot. Totuus sattuu joskus. Sen kanssa on elettävä.
Ei se koko, vaan myös laatu. Muoto, kiinteys jne.
"Hyvitettyä sen"....... Oon sanaton.
Se että tykkää tisseistä, ei tarkoita että tissien pitäisi olla isot...
Tarkoittaako "tissimies" muka automaattisesti pelkästään isojen tissien fania?
Vierailija kirjoitti:
Ei se koko, vaan myös laatu. Muoto, kiinteys jne.
Niin ja sitten kun on sekä pienet että ohan väärän muotoiset.
En ole ikinä kuullut että mies hullaantuisi niin voimakkaasti pienistä tisseistä kuin isoista törötisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Se että tykkää tisseistä, ei tarkoita että tissien pitäisi olla isot...
Niin, lähinnä se tarkoittaa, että naista katsellessa miehen katse hakeutuu ensisijaisesti rintoihin eikä peppuun. Tai että mies pitää enemmän rintojen kuin pepun hyväilystä, jos pitäisi valita.
Stereotyyppisesti se tietenkin tarkoittaa, että tissimies rakastaa muhkeita rintoja siinä missä peppumies kuolaa isoja ja pyöreitä pakaroita.
Ei kaikki miehet ole nykymuodin perässä.
Pari vintage kuvaa ajasta, kun naiset vielä oli naisen näköisiä :)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/8b/dd/b8/8bddb8f4b012e9ae9f13…
https://farm8.staticflickr.com/7614/16235595423_368aaafc5c_c.jpg
Itsevarmuutta voisit treenata. Minulla on löysää ja arpia ja sellua ja karvoja ja blaa blaa, silti olen saanut miestä että naista. Turha miettiä kelpaako vai ei.
Tuo 22 on niin lapsellinen ja epävarma ikä, ettei silloin vielä kannattaisi seurustella vaan asua vanhemmilla ja keskittyä opiskeluihin.
Kivat riipottimet linkissä, A. =)
Ei sun pidä ajatella siitä sen enempää. Jos lähdet siihen leikkiin, että murehdit että mitä muut ajattelee sun kehosta, niin se on loputon leikki se. Loppuelämän koitat hakea hyväksyntää miehiltä ja siitä saat vaan pahaa mieltä itsellesi.
Terveisin mies
Että miehesi on tissimiehiä.