Henkien näkeminen omassa kotonaan.
Kaksi kertaa olen nähnyt ihmisen hänen kuolemansa jälkeen. Näin mummoni sekä tätini. Ennen kuolemaansa mummoni halusi antaa minulle korunsa. Tätini suuttui tästä. Kun tätini kuoli, näin hänet kaivamassa vaatekaappiani, sitä kaappia missä korut oli.
Samainen tätini on nähnyt myös mummoni sekä isänsä siskon heidän kuoleman jälkeen. Sanonut isälleni, että älä säikähdä jos joskus näet jonkun.
Mummoni koki kaikkea yliluonnollista, äitini ja isäni ovat nähneet henkiä. Pappani äiti harjoitti taikuutta. Itse olen nähnyt paljon muutakin kun vain nämä kaksi tapausta.
Näen myös unia joissa tiedän, että mummoni on kuollut. Puhumme kuinka meillä on ikävä toisiamme, vaihdamme kuulumisia, olemme puhuneet onko mummoni nyt taivaassa ja kaikkea muuta.
Onko tämä normaalia? Pitäisikö tässä huolestua omasta mielenterveydestään? Minulle tämä on normaalia. Kertokaa omia kokemuksianne?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Etsi täältä ketju "ovatko teillä lapset puhuneet edellisistä elämistään" tms., siinä on tuotakin sivuavia mielenkiintoisia juttuja
Täytyy katsoa :)
ap
Koska kaikki loppuu kuolemaan, et ole voinut nähdä mitään henkiä.
Unia voit nähdä.
Ja jos löydät sen, nostathan sen esille. En itse jaksa etsiä, mut se on ihan paras kaikista täällä :)
Tunsin hengen läsnäolon tänään. Join eilen, ja nyt tulee ihan vitun kauheita henkiä persereiästä. Onneksi ne ei ota fyysistä olomuotoa, siinä olisi pulassa yksi ja toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos löydät sen, nostathan sen esille. En itse jaksa etsiä, mut se on ihan paras kaikista täällä :)
Onkohan se tämä?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4325252/ketju/onko_teilla_lapset_kertone…
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki loppuu kuolemaan, et ole voinut nähdä mitään henkiä.
Unia voit nähdä.
Katso wikipediasta sana kuolema.
Olemme asuneet 10 vuotta 1940 tehdyssä talossa, meillä kummittelee usein. Kummitus laittaa levyt päälle, kahdesti on ollut sähkölevy täysillä, onneksemme olemme olleet hereillä ja nämä ovat tapahtuneet nyt jouluna ja pari viikkoa sitten. Tammikuussa olin illalla pessyt puisen voiveitsen ja laitoin sen leipäkoriin joka on sivupöydällä, sängyssä kuulimme kuinka veitsi lensi lattialle maton päälle pitäen ison äänen kuin olisi kovasti paiskattu mattoon. Huomasin eräänä aamuna kuinka tyhjää terästermospulloa kilautettiin jollain, ehkä veitsellä tai sormuksella, itse olin eteisessä. Kaikki tapahtuu keittiössä meillä.
Ei se ihan normaalia ole ja täällä sut varmaan haukutaan hulluksi. Mutta, kyllä sä itse tiedät mitä näit. Mä näin yöllä jotain todella pelottavaa, ehkä se oli unihalvaus.
ei pelota mutta outoa kirjoitti:
Olemme asuneet 10 vuotta 1940 tehdyssä talossa, meillä kummittelee usein. Kummitus laittaa levyt päälle, kahdesti on ollut sähkölevy täysillä, onneksemme olemme olleet hereillä ja nämä ovat tapahtuneet nyt jouluna ja pari viikkoa sitten. Tammikuussa olin illalla pessyt puisen voiveitsen ja laitoin sen leipäkoriin joka on sivupöydällä, sängyssä kuulimme kuinka veitsi lensi lattialle maton päälle pitäen ison äänen kuin olisi kovasti paiskattu mattoon. Huomasin eräänä aamuna kuinka tyhjää terästermospulloa kilautettiin jollain, ehkä veitsellä tai sormuksella, itse olin eteisessä. Kaikki tapahtuu keittiössä meillä.
Suuttuisin todella pahasti jos joku henki meillä laittelisi hellan levyjä päälle :D minulla on niihin pieni neuroosi, tarkistan etteivät ne ole päällä joka ilta ennen nukkumaanmenoa valehtelematta 7 kertaa, ja mikä pahinta, otan vielä niistä kuvan jotta voin tarkistaa ne kuvasta vielä pari kertaa ennen kuin alan nukkumaan.
Uskon spiritismiin ja pahoihin henkiolentoihin. Jos tätisi/mummosi on ottanut yhteyttä henkimaailmaan niin suosittelen heittämään pois esim. Ne korvakorut yms muut tavarat mitä olet heiltä saanut. Ollut samanlaisia kokemuksia. Heti kun oon heittäny epäilyttävät tavat pois nii ei oo enää tollaset asiat häirinny.
Kismet kirjoitti:
Uskon spiritismiin ja pahoihin henkiolentoihin. Jos tätisi/mummosi on ottanut yhteyttä henkimaailmaan niin suosittelen heittämään pois esim. Ne korvakorut yms muut tavarat mitä olet heiltä saanut. Ollut samanlaisia kokemuksia. Heti kun oon heittäny epäilyttävät tavat pois nii ei oo enää tollaset asiat häirinny.
Tätini harrasti spiritismiä. Mummoni ei. Mummo oli kovasti sitä vastaan ja heitti pois tavaroita jos epäili niiden aiheuttavan pahaa.
ap
Etsi täältä ketju "ovatko teillä lapset puhuneet edellisistä elämistään" tms., siinä on tuotakin sivuavia mielenkiintoisia juttuja