Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saispa halata naista. vaimo ei halua :(

Vierailija
05.02.2017 |

Elämä mennyt kohta ohi. Rakkautta olisi niin paljon jaettavaksi vaan kenelle sen voi antaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että käännät halaamisen aina seksuaaliseksi? Ihan aina?

Vierailija
2/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa halata miestä, mutta eipä tuo halua. Moneen viikkoon en ole yrittänytkään lähestyä, kun aina vain pyristelee irti tai on semmoinen vetku ettei halaa takaisin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikä

Vierailija
4/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa halata miestä, mutta eipä tuo halua. Moneen viikkoon en ole yrittänytkään lähestyä, kun aina vain pyristelee irti tai on semmoinen vetku ettei halaa takaisin :(

Sama täällä, mutta meillä se toinen on vaimo.

En enää halaa tai kosketa häntä koska näen että kosketustani ei haluts. Ja ei ole aina seksuaalista. Ei vaan jaksaisi enää kun tiedän että en ole ns. kuvottava.

Vierailija
5/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies just ja just voi yöllä halata mut siihen jää vaikka toivoisin seksiä. Vijdoin lapsetkin omissa sängyissään eikä imetykset yms. häiritse haluja. Sitten mies ei halua.. varmaan siks kun mä haluaisin. En kans tiiä kuin kauan jaksaa.. johan tässä alkaa vihaseks tulla..

Vierailija
6/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan kovasti halauksia. Olen viisikymppinen nainen eikä mieheni kestä läheisyyttä. Olisi ihanaa jos joku mukava, iso, lämmin mies vain pitelisi minua sylissä eikä odottaisi mitään muuta. Kerran laitoin ilmoituksen seuranhakusivustolle ja etsiskelin hugbuddya, mutta sain aivan hirveitä törkyvastauksia.

Vierailija
7/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies just ja just voi yöllä halata mut siihen jää vaikka toivoisin seksiä. Vijdoin lapsetkin omissa sängyissään eikä imetykset yms. häiritse haluja. Sitten mies ei halua.. varmaan siks kun mä haluaisin. En kans tiiä kuin kauan jaksaa.. johan tässä alkaa vihaseks tulla..

Jatkan vielä.. et onkohan niin että jos toinen tietää että toinen haluaa niin sitten ei halua. Mietin et jos olis välinpitämätön niin alkaisko toinen sit haluumaan.. itse en kans ole kuvottava, aina miehet katsoo pitkään siinä mielessä mut oma mies kyllästynyt muhun. Johan tässä lapsesta asti parikyt vuotta oltu yhdessä... alkaako olla siinä sitten...

Vierailija
8/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuntea oloni halutuksi, onko se väärin ja itsekästä?

Vaimoni antoi ymmärtää että olen luuseri ja tulen aina olemaan.

-ap

Vierailija
9/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Muijalta ei hellyyttä heru.

Olis ihan mukavaa halailla ja helliä kivan naisen kanssa.

M40

Vierailija
10/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet lähestyäksesi?

Miun mieheni on mököttävä marttyyri ja kantaa ylpeydellä tuota "kylmän vaimon mies - viittaa".

Ei tee mieli halailla.

Vierailija
11/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se rakkaus tänne meille! Me kyllä kaivataan! Keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
12/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä yksi rakkaus tulossa!

Olisi niin paljon helpompaa elää kurjassa suhteessa jos ei rakastaisi.

Vierailija
13/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä.. et onkohan niin että jos toinen tietää että toinen haluaa niin sitten ei halua. Mietin et jos olis välinpitämätön niin alkaisko toinen sit haluumaan.. itse en kans ole kuvottava, aina miehet katsoo pitkään siinä mielessä mut oma mies kyllästynyt muhun. Johan tässä lapsesta asti parikyt vuotta oltu yhdessä... alkaako olla siinä sitten...

Eroa mietitty yhdessäkin. Lasten kanssa yhdessä ollaan vaikka isommat sanoo jo että erotkaa vaan... mut mistä löytäis ihanan miehen? Mun työ on on itsenäistä, miehiä ei siinä tapaa ainakaan montaa minuuttia kerrallaan... kauppareissulla tuskin tapaamista sais sovittua. Missä ihmiset tapaa toisiaan? Tosiaan yli 20 v oltu yhdessä.. 40 v lähenee...

Vierailija
14/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei todellakaan. Joakisen pitäisi saada tunrea itsensä ihanaksi ja halutuksi. Kuulostaa kamalalta. Jotain pahasti pielessä : (

Pian 40 v nainen vähän samassa tilanteessa

Vierailija
15/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin miesystävälleni soittelun vaikka tykkäsin ja himosin häntä kovasti ja olisin halunnu istua vierekkäin, hieroa niskaa jne. Huomasin että häntä kiinnosti juttelu ja tapaaminen vain silloin kun panetti. Ei saanut minkäänlaista kosketusta kun vaan silloin kun hänellä seisoi.

Olimme yhdessä useamman vuoden mutta suhde ei edennyt koskaan tuolta tasolta.

Vierailija
16/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi hän ei halua. Oletko plösö, kalju, haiseva, ryppynen tms,?

Vierailija
17/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kipeä aivoero, todella pitkä liitto +20v... 

2 vuotta kukasta kukkaan menin, sitten vasta löysin täydellisen halikaverin. 

molemmat ollaan liki viiskymppisiä, ihan teini olo meillä, elämä on ihanaa

Vierailija
18/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
19/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Siis halaaminen = haluaminen?

Vierailija
20/21 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne niin minä voin halata. Mieheni ei juuri halaile.