Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki miehille: älkää puhuko tunteistanne naisille

Vierailija
05.02.2017 |

Tarkoita tällä sillä tapaa ja määrää, jota naiset tunteidensa suhteen harjoittavat. Miehen kohdalla se on heikkoutta, ja alitajuisesti nainenkin näkee sinut heikkona, kun itket ja uliset. Lue vaikka tätä palstaa ja käytä aivojasi. Keskity ongelmien ratkaisemiseen ja esteiden ylittämiseen, älä tunteissa vellomiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan. Tähän mennessä kaikki naiset joille olen tunteistani puhunut, tai puhunut ylipäätänsä, ovat jättäneet. Paras siis oikeastaan olla hiljaa alusta lähtien.

Vierailija
2/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen odottaa miehen olevan vahva ja voimakas myös henkisesti. Vahva mies kestää naisen tunnepuuskat ja antaa naiselle tilaa olla tunteikas ja naisellinen. Kahden tunneihmisen suhteesta ei tule kuin sekamelska, kun koossa pitävä voima puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisista tunteistaan puhuminen antaa liikaa aseita riitoihin naiselle.  Naiset käyttävät mitä vain aseena.

Vierailija
4/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa itse tykkäisin puhua tunteista ja haluan myös että mieskin puhuu. Tosin koen itse itseni heikoksi puhuessa niin toisen kylmä tunteettomuus aiheuttaa etten itse paljoa tunteista puhu. Jos toinen kommunikoi niin tykkään puhua paljonkin ja rakentavaa juttua.

Eli ei toimi kaikilla naisilla aloitus vaikka niitäkin naisia on joita ei miehen tunteet ja nössöily kiinnosta vaan ennemminkin status ja raha.

Vierailija
5/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa itse tykkäisin puhua tunteista ja haluan myös että mieskin puhuu. Tosin koen itse itseni heikoksi puhuessa niin toisen kylmä tunteettomuus aiheuttaa etten itse paljoa tunteista puhu. Jos toinen kommunikoi niin tykkään puhua paljonkin ja rakentavaa juttua.

Eli ei toimi kaikilla naisilla aloitus vaikka niitäkin naisia on joita ei miehen tunteet ja nössöily kiinnosta vaan ennemminkin status ja raha.

Kyllä toimii kaikilla naisilla. Kaikki naiset eivät vain joko ole rehellisiä asian suhteen tai sitten he eivät tunne itseään kovin hyvin. Ap

Vierailija
6/6 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterokulttuuri on niin villii siis voi tsiisus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme