Miksi mies ei sano suoraan ettei ole kiinnostunut?
Kommentit (12)
En minäkään sano koskaan jos ei suoraan kysytä, vaikka itsekin haluaisin että sanotaan suoraan. Se vain tuntuu niin tylyltä että varmaan miehet erityisesti pelkää että sitten nainen alkaa itkeä ja skitsota. Olen muuten tehnyt tätäkin usein joten syystäkin pelkäävät. t kaksinaismoralismin huipentuma
Miksi nainen ei sano suoraan ettei ole kiinnostunut?
?
Suoraan kysymykseen suora vastaus. Puhukaa ihmiset, puhukaa.
Olet varasijalla. Toinen kiikarissa, kelpaavat jos häntä ei saa.
Kysyin siltä suoraa vastausta eikä se vastannut mitään! Kysyin eilen. Vituttaa koko idiootti. Meninkin kysymään.
Kuinka kauan odotan vastausta ennenkuin estän sen kusipään watsappissa?
No nyt se paska vastas ja laittoi vaan kysymysmerkkejä! Auttakaa mua! Miten nyt fiksusti hoitaisin tämän asian?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se paska vastas ja laittoi vaan kysymysmerkkejä! Auttakaa mua! Miten nyt fiksusti hoitaisin tämän asian?
No kysy siltä suoraan uudestaan:
"Oletko kiinnostunut XXX"?
äksien kohdalle se mistä haluat kysyä onko hän kiinnostunut. Ja ole täsmällinen, kysy niin että se tajuaa mitä kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot paska😡
Olisit kysynyt selvästi, olisit voinut saada vastauksen. Näin pienestä se on kiinni. Mut pöljäke se varmaan olis ollu joka tapauksessa. Eipä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paha auttaa, jos et tarkalleen kerro, mitä kysyit ja mitä hän vastasi. Siis sanatarkasti.
Ne kokeilee aina, että josko saisi kuitenkin helppoa seksiä. Jos ei helpolla irtoa, niin kyllä ne sitten haistattavat. Paitsi fiksummat hoitavat tyylikkäästi, ettei huono maine ala levitä.