Suloisin tilanne/tapahtuma jonka olet nähnyt?
Itse näin kerran kesällä kun vanha pieni mummu söi jäätelöä keskustan penkillä. Joku jonne-porukka tuli siihen ja yksi heitti mummun jäätelön maahan. Bussia odottanut suloinen papparainen osti jäätelökojusta uuden jäätelön ja antoi mummulle. :,)
Kommentit (7)
Taloyhtiöön syntyi n. vuosi sitten kaksoset.
Eilen näin, kun taapersivat oppimaan kävelevinä kuin pikkupingviinit talvihaalareissaan mummin kanssa. En tiedä oliko tämä kaikkein söpintä, mitä olen nähnyt. Söpöä se oli kuitenkin :)
Varmasti ihan tarpeeksi söpöä tähän ketjuun.
Missä päin nuoriso heittelee mummojen jäätelöitä maahan?
Onneksi en asu sellaisella seudulla. Haiskahtaa keksityltä jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä nähty vähän samantyyppistä, useampi kesä sitten, paikkana kauppatori, Korkeasaaren lippujono. Muutama kantasuomalainen poika suuttui kun mummo ja lapsenlapsi eivät antaneet ohittaa jonossa. Molemmat menetti jätskinsä. Poliisi kutsuttiin paikalle mutta pojat otti jalat alleen. Pari sai uudet jätskit (nuori mies oli ostanut, mummo tarjosi maksua, mies ei suostunut). Pääsi paikallislehteen silloin (Metro?), en ollut lehden ilmestyessä enää Helsingissä mutta kuulin muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Uusruotsalaisethan tuota harrastavat. Itselle tulee mieleen suloinen tilanne, kun olin päiväkodissa töissä. Vaari tuli hakemaan kesken päivän vähän kuumeista 3v pojantytärtään ja tytön lohduton itku loppui siihen paikkaan kun vaari otti hänet syliin ja sanoi "Ei ole enää mitään hätää, papan oma kahvipapu" :) Suloinen lempinimi ja heti huomasi että molemmat olivat toisilleen kaikki kaikessa.
Töissä tuli yks äitiyslomalainen käymään. Mun ihastus tuli myös moikkaamaan sitä, nappasi vauvan syliinsä ja rennosti sen kanssa pelleili. Awww, mun sydän suli, vaikken enää itse lapsia halua.
Olen ensihoitaja ja toisinaan sykähdyttäviä hetkiä koen viedessäni iäkkään pariskunnan toisen osapuolen hoitoon ja näen kotiin jäävän lämpimät hyvästit. Joistakin pariskunnista huokuu se, että he ovat oikeasti onnellisia yhdessä.