Onko kukaan ikinä saanut muutettua nössömiestä dominoivammaksi?
Miten? Kertokaa... Tosin nähtävästi sillä harvinaisella tiedolla voisi tienata omaisuuden, mitä nyt olen netistä lukenut naisten vastaavia kysymyksiä sekä suomeksi että englanniksi.
En tarkoita dominoivaa pelkästään sängyssä vaan muutenkin.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Sain "nössömieheltä" turpaan (vika oli mussa). Lasketaanko se?
Lasketaan! Miten onnistuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohasin riidan aikana arkaan paikkaan. Siis ei fyysisesti
Ala itse passiiviseksi. Todennäköisesti pidät häntä panttivankina jonkinlaisessa nalkutuskierteessä ja ehdotat aina ensin kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei suostu edes piiskaamaan, vaikka olen pyytänyt monesti. Eikä suostu koskaan esittämään minulle mitään pyyntöjä arkipäivässä edes lievästä kehottamisesta tai minkään asian kieltämisestä tietenkään puhumattakaan. Hänelle kaikki käy. Voisin kai olla millainen tahansa ja mikä tahansa menee. Taidan aloittaa sivusuhteen, sekään tuskin hetkauttaisi häntä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ala itse passiiviseksi. Todennäköisesti pidät häntä panttivankina jonkinlaisessa nalkutuskierteessä ja ehdotat aina ensin kaikkea.
En nalkuta lainkaan. Mutta voin yrittää olla vielä passiivisempi. Onko käytännön ehdotuksia, miten sen voisi toteuttaa? Esimerkkejä passiivisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö mun aökaa kehittää riitoja ja haukkua miestä ja ärsyttää tahallaan? Millaisista asioista saa riidan aikaiseksi, anna vinkkejä? Meillä ei koskaan riidellä ja aihe on vähän tuntematon mulle. Miten kehittää esim täksi illaksi riita niin, että mies oikeasti hermostuisi kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö mun aökaa kehittää riitoja ja haukkua miestä ja ärsyttää tahallaan? Millaisista asioista saa riidan aikaiseksi, anna vinkkejä? Meillä ei koskaan riidellä ja aihe on vähän tuntematon mulle. Miten kehittää esim täksi illaksi riita niin, että mies oikeasti hermostuisi kunnolla?
No en tiedä mikä on miehellesi arka asia. Toki seurauksena voi myös olla, että suhde loppuu siihen
Romahdin synnytyksen jälkeen täysin sekä henkisesti että fyysisesti. Miehestä tuli hetkessä aito Alfa, joka järjesti kaiken synnärillä ja kotona. Kriisitilanteissa parhaimmillaan muutenkin mm sammuttaa pienet tulipalot ym. Normaalisti mukavuuteen taipuvainen ja ennen kaikkea konflikteja välttävä. Minulle sopii näin hyvin kun tiedän että backup.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opitko kerrasta?
Tiedättekö, että googlella löytyy paljon artikkeleita aiheesta how to annoy your husband. Tämä onkin yleinen strategia!
Olen ilmeisesti ollut aina liian kiltti. Tavoitteenani on muuttua bitchymmäksi, jos se herättäisi miehen koomastaan.
Ao
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että googlella löytyy paljon artikkeleita aiheesta how to annoy your husband. Tämä onkin yleinen strategia!
Olen ilmeisesti ollut aina liian kiltti. Tavoitteenani on muuttua bitchymmäksi, jos se herättäisi miehen koomastaan.
Ao
Älä sitten tuu valittamaan ku on silmä mustana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AoÄlä sitten tuu valittamaan ku on silmä mustana
Tämä mies ei ole koko avioliittomme aikana kertaakaan menettänyt malttiaan eikä korottanut ääntään ikinä. Ei koskaan vuosien aikana. En voi käsittää, että on olemassa miehiä, jotka suuttuvat ja jopa lyövät. Täysin käsittämätöntä.
Haluaisin niin ravistella häntä, eikö mikään saa provosoitumaan? Eikö hänellä ole mitään toiveita mistään? Ei mitään toiveita minua kohtaan missään asiassa? Miten saa eloa tällaiseen mieheen?
Ap
Kun ihminen yrittää laskea leikkiä asioilla joista se ei ymmärrä yhtään mitään, lopputulos on aina yhtä typerää roskaa.
Vaikeaa olla mies. Jos sanoo, niin tulee sanomista. Jos ei sano, niin on nössö tossukka. Voi helvetti teitä naisia taas. Koittakaa jo päättää.
naiset vaan tahtoo kaikki rusinat pullasta. Tasavertainen arjessa, mutta dominoiva sängyssä. Säästeliäs sinkkuna, mutta suhteessa laittaa kaikki rahat käyttöön naisen toivomusten mukaan. Tienaa paljon, mutta ei tee pitkää päivää yms.
Vierailija kirjoitti:
naiset vaan tahtoo kaikki rusinat pullasta. Tasavertainen arjessa, mutta dominoiva sängyssä. Säästeliäs sinkkuna, mutta suhteessa laittaa kaikki rahat käyttöön naisen toivomusten mukaan. Tienaa paljon, mutta ei tee pitkää päivää yms.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Minä haluaisin miehen olevan dominoivampi aina, myös arjessa. Jo nykyään elätän miestä eli hänen rahojaan en kaipaa ollenkaan. Hän ei tienaa lähes mitään, mutta annan kaikki tilaisuudet yrittää ja hän menee ja tulee omien aikataulujensa mukaan, enkä koskaan rajoita tai valita mitään. Hänellä on siis kaikki mahdollisuudet ja vapaus olla Mies, mutta eipä vaan.
Ap