Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emma-gaala 2017 Virallinen seuranta

Vierailija
04.02.2017 |

Pistetään tänne veikkauksia ja seurataan illalla, miten käy!

Kommentit (585)

Vierailija
501/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä50000 kirjoitti:

Meni kyllä itsellänikin vähän ohi mikä tekee Mikael Gabrielista vuoden miesartistin. Mediajulkisuuden, Putin tatuointien ja idioottimaisten kommenttien takiako? Eihän mies edes sanoita, sovita, sävellä, tuota omia biisejään oikeasti. Äänikin keskinkertaista myötähäpeää aiheuttavaa määkimistä. 

Mä en ymmärrä miksi täytyy valehdella kun ei pidä jostain artistista? Jos viitsisit katsoa tekijätietoja, kyllä MG säveltää ja sanoittaa kappaleensa, ei tuota muttei tarvitsekaan. Sama juttu Jenni Vartiaisella: vihaajat väittää ettei tee biisejään vaikka tähän asti on ne säveltänyt, Immonen tuottanut ja Mariska sanoittanut (Jenni tosin sanoitti itse muutaman kappaleen). Pitäkää päänne kiinni kun ette mistään mitään tiedä.

Mistä voin löytää tekijätiedot? Luulin että säveltäminen on suuri osa tuottamista, konemusiikissa siis...

Vierailija
502/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tää uusinta alko nyt jo kolmannen kerran alusta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabrielin kihlattu ei ollut Emma-gaalassa, koska se kuvaa Meksikossa paratiisihotellia (juontaja)

Instassa kovasti hehkuttanut Miklun voittoa, ja julistanut rakkautta joten ei ne eronneet ole.

Vierailija
504/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?!

Jimiltä tulee juuri nyt uusinta eiliseltä ja alkoi kesken kaiken alusta uudelleen.... eli Profeettojen aloitusbiisi alkoi taas uudelleen.

Vierailija
505/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tää uusinta alko nyt jo kolmannen kerran alusta? :D

Joo ei nyt Jimillä mene ihan putkeen. Kesken Suvin esityksen tulee mainoskatko ja sitten alkaa alusta.

Kiva ois ollu kattoa kun eilen ehdin kattomaan vasta ihan lopusta.

Vierailija
506/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä50000 kirjoitti:

Meni kyllä itsellänikin vähän ohi mikä tekee Mikael Gabrielista vuoden miesartistin. Mediajulkisuuden, Putin tatuointien ja idioottimaisten kommenttien takiako? Eihän mies edes sanoita, sovita, sävellä, tuota omia biisejään oikeasti. Äänikin keskinkertaista myötähäpeää aiheuttavaa määkimistä. 

Mä en ymmärrä miksi täytyy valehdella kun ei pidä jostain artistista? Jos viitsisit katsoa tekijätietoja, kyllä MG säveltää ja sanoittaa kappaleensa, ei tuota muttei tarvitsekaan. Sama juttu Jenni Vartiaisella: vihaajat väittää ettei tee biisejään vaikka tähän asti on ne säveltänyt, Immonen tuottanut ja Mariska sanoittanut (Jenni tosin sanoitti itse muutaman kappaleen). Pitäkää päänne kiinni kun ette mistään mitään tiedä.

Mistä voin löytää tekijätiedot? Luulin että säveltäminen on suuri osa tuottamista, konemusiikissa siis...

Onko Jenni Vartiainen sinun mielestä "konemusiikkia"? Tässä tekijätiedot, löytyy kuule ihan googlaamalla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Terra_(Jenni_Vartiaisen_albumi)

Vierailija
507/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen Emma live katsominen jäi osaltani lyhyeen.  Ehdin nähdä viimeisimpänä kun lahjakas upea Suvi Teräsniska  palkittiin :)  Nyt katson Jim-kanavaa josta pitäisi tulla sama nauhoitettuna.  Ohjelma on edennyt n. 1/2 tuntia ja ohjelma tuplaa jo aiemmin näytettyä toistamiseen.  Outoa touhua.  Onko kanavalta osaava ammattitaito jo heivattu ulos.  Mikäli vielä jatkuu sama peli niin, ihan kiva varmaan kanavalle, mutta minä siirryn luotettavammalle kanavalle.

Vierailija
508/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä50000 kirjoitti:

Onko Jenni Vartiainen sinun mielestä "konemusiikkia"? Tässä tekijätiedot, löytyy kuule ihan googlaamalla.

Sori en täsmentäny, tarkoitin MGtä

Vierailija
509/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi ku ärsyttää toi jim!!! Toivottavasti näyttää ton gaalan kokonaisuudessaan ku joku tekniikanihmelapsi siel sekoilemassa....

Vierailija
510/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno viesti, ihankuin olisi lukenut itse kirjoittamaani viestiä. Sanneilleeveliinoille jne on kyllä omat paikkansa esiintyä mutta se ei nyt vain yksinkertaisesti ole Emma-gaala, joka pitäisi olla arvokkain musiikkitapahtuma suomessa.

Erityismaininta Profeetoille, nehän piti ihan pilkkanaan vuoden miesartisti gabrielia joka ei edes livenä uskaltanut räpätä hahhah. Cheekistä ja Elastisesta ihmiset voi olla montaa mieltä ja vaikka ei heidän musiikistaan pitäisikään niin kyllä tietty arvostus jätkille kuuluu.

Vierailija
511/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alusta xD

Vierailija
512/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi ku ärsyttää toi jim!!! Toivottavasti näyttää ton gaalan kokonaisuudessaan ku joku tekniikanihmelapsi siel sekoilemassa....

Hehe, vetääkös Profeetat jo kolmatta vai neljättä kertaa tänään? No ei siinä, hyvä veto joten kyllähän sitä katselee

Vierailija
513/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimillä nukutaan!

Vierailija
514/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim what the fuck?!!?!!!!???????!!!!!????!

Vierailija
515/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nyt sit ihan urakalla kattoo näitä profeettoja. Ostettu juttu, et tulee varmasti nähdyksi :D

Vierailija
516/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nyt oikeesti

Vierailija
517/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä50000 kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tiedän, että mainstreammusa on täysin tekotaiteellista paskaa, jolla vaan viedään typerien ihmisten rahat. Lisäksi sillä istuteen nuoriin täysin päin persettä olevia ideologioita, että haistaakaa vaan vittu!

Vierailija
518/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä50000 kirjoitti:

Sori en täsmentäny, tarkoitin MGtä

Fono.fi kannattaa tsekata. MG ei kyllä pahemmin säveltele, rustaa niitä räppejään lähinnä.

Vierailija
519/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Gabrielin kihlattu ei ollut Emma-gaalassa, koska se kuvaa Meksikossa paratiisihotellia (juontaja)

Instassa kovasti hehkuttanut Miklun voittoa, ja julistanut rakkautta joten ei ne eronneet ole.

Vielä.

Vierailija
520/585 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko "alkaa" lol