Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka vastanneet deittisivustojen massapostituksiin?

Vierailija
04.02.2017 |

Miten kävi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niihin kukaan on vastannut.

Vierailija
2/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen massapostituksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko massapostituksia, mutta olen vastannut sellaisiin moimitäkuuluu, vähän samaan sävyyn, sieltä tuli takaisin suunnilleen että mitäs tässä. Ei siihen voinut vastata enää oikein mitään, odotan mieheltä jota aion treffailla, paljon enemmän kommunikaatiokykyä. Suurin osa tosiaan karsiutui kahden-kolmen ekan viestin jälkeen, jos ei sieltä alkanut tulla yhtään kokonaista lausetta. Kyse ei ole että mulla olisi ollut ketään parempaakaan tarjolla, oon vaan mieluummin tuhlaamatta aikaa minulle turhaan josta ei voi tulla mitään. Ehkä jotain ensi viikolla.

Vierailija
4/4 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en deittisivuilla vastaile noihin geneerisiin yhteydenottoihin mitään, mutta Tinderissä olen joskus tehnyt poikkeuksia tähän. Yleensä juttu jatkuu siitä onelinereilla. Minulla on profiilissani mielenkiintoinen teksti ja kuvia, joista olisi helppo keksiä puhuttavaa, mutta nämä yhden rivin ihmeet eivät yleensä ota kumpaakaan puheeksi. Heillä taas yleensä ei ole mitään tekstiä ja kuvatkin ovat aika eleettömiä, jolloin itsestäni ei tunnu siltä että kiinnostaisi alkaa haastatella toista hakuammuntatyylillä. Lopputulos: keskustelu tyrehtyy ennen kuin oikein alkoikaan.

Sitten on se toinen ääripää, miehet jotka paneutuvat tekstiini ja kuviini ja juttelevat niiden pohjalta kanssani ummet ja lammet. He ovat useimmiten ulkomaalaisia, vaikka muutama täysin suomalainenkin on joukkoon mahtunut. Useimpien kanssa on ollut myös treffeillä mukavaa. Sitä oikeaa en ole vielä löytänyt, mutta enemmän ja enemmän uskon siihen, että ei kannata tuhlata aikaa oneliner-aloituksia tekeviin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi