Kenen julkkiksen perheeseen kuuluisit, jos pitäisi valita? Minä
haluaisin ehkä olla Annika ja Tomi Metsäkedon sisar. Olisin nuorin sisar.
Kommentit (18)
En haluaisi olla kenenkään julkkisen perheenjäsen. Hyvästi yksityisyys!
Olisin varmaan Nalle Wahlroosin tai vastaavan tytär :D Elämä olisi helpompaa ja jo lähtökohtaisesti olisi useampi ovi avoinna. Kauppiksessa opiskeli yhtä aikaa kanssani erään kuuluisan suomalaisen teollisuussuvun perijäpoika, ja ei ollut kyllä hänellä puutetta naisista ja kavereista (tai pikemminkin ehkä perseennuolijoista).
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen aviomies. kiitos.
Sinuna olisin kiitollinen ettet ole...koville joutuisit.
Teemu Selänteen lapsi.
Kuuntelisin kun isi raivoaa hänen nähtyään itsestään pilailuvideon netissä ja rukoiltasiin yhdessä Trumpille menestystä presidentin virassa.
Miksi olette laittaneet minulle noin paljon alapeukkuja? Miksi teille on ongelma että luulen olevani onnellinen Metsäketojen sisarena?
ap.
Claes Andersonin perheeseen kuuluisin. Vanhemmat psykiatreja, iskä vielä runoilija, kirjailija ja jazzpianisti ja kaikkea muutakin.
Olisi syvällisiä keskusteluja & taiteellisuutta...
Ehdottomasti Trumpin.
Pääsisin kukaties osallistumaan jossain muodossa vihervasemmiston ja EU:n alasajoon, eli rakentamaan parempaa maailmaa kaikille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Claes Andersonin perheeseen kuuluisin. Vanhemmat psykiatreja, iskä vielä runoilija, kirjailija ja jazzpianisti ja kaikkea muutakin.
Olisi syvällisiä keskusteluja & taiteellisuutta...
Minusta tuo kuulostaa ahdistavalta. Just sellaiselta, että salassa kotona taiteellinen psykiatrivanhempi käyttää valtaansa ja musertaa lapsensa henkisesti. Ja siitä vasta raivo repeää jos lapsi yrittää olla jotain.
Kardashinien, ois aina seuraa sisaruksista ja ei rahakaan pahasta ois.
Michael Monroen vaimo. Tai joo, kenen tahansa todella rikkaan miehen tytär.
Sariolan perheeseen