Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun Zalandon pakettini on seurannan mukaan ollut paikkakunnalla jo 11 jälkeen mutta ei vielä noutopaikassa

Vierailija
03.02.2017 |

Mietin että mitä vittua se matkahuollon hyypiö oikein puuhaa? Se laittaa sen puljun kiinni viimeistään klo 17.
Tässä ollu tunti aikaa heittää se paketti Siwaan.
Jos paikkakunnalla olis kilpailua, ton firma olis mennyt konkkaan jo aikoja sitten.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei miten sä raukka nyt kestät? Pitäiskö mennä vaikka terapiaan? Ne tekee siellä työtä, kokeileppa itsekin joskus tehdä jotain vastaavaa niin näet että kaikki ei käy sormea napsauttamalla.

T. itse tilaan ympäri maailmaa kamoja ja silloin tällöin aina käy noin enkä silti ruikuta palstoilla tai muutenkaan kärttyile. Ne paketit kuitenkin on materiaa, eikä kaikki käy just pikkuprinsessan mukaan.

Ai ai ku elämä on vaikeaa! Vittu ku menis konkkaan, moiset laiskamadot! Siis vittu jos mulla ois kuljetusfirma ja raahaisin joka päivä satoja paketteja niin vittu mä niiku tekisin kaiken paremmin! Sit ihanaa ku joku elämäänsäkyllästynyt flikka käy ruikutttamassa ja etsimässä hänen pakettiaan ja haaveilee että yritys menisi konkurssiin kun kaikki ei mee just heti niinku hän haluaa!

Vierailija
2/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa päin maailmaa on ihme ettei joku oo lipastanut sitä pakettia matkalla.. Heh, aika hauskoja nää kolmannen maailman ongelmat. Ei niiku ihmisillä mitään käsitystä. EIkö se paketti teleporttaannukkaan sieltä kaupasta hänen postitoimistoonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi ei miten sä raukka nyt kestät? Pitäiskö mennä vaikka terapiaan? Ne tekee siellä työtä, kokeileppa itsekin joskus tehdä jotain vastaavaa niin näet että kaikki ei käy sormea napsauttamalla.

T. itse tilaan ympäri maailmaa kamoja ja silloin tällöin aina käy noin enkä silti ruikuta palstoilla tai muutenkaan kärttyile. Ne paketit kuitenkin on materiaa, eikä kaikki käy just pikkuprinsessan mukaan.

Ai ai ku elämä on vaikeaa! Vittu ku menis konkkaan, moiset laiskamadot! Siis vittu jos mulla ois kuljetusfirma ja raahaisin joka päivä satoja paketteja niin vittu mä niiku tekisin kaiken paremmin! Sit ihanaa ku joku elämäänsäkyllästynyt flikka käy ruikutttamassa ja etsimässä hänen pakettiaan ja haaveilee että yritys menisi konkurssiin kun kaikki ei mee just heti niinku hän haluaa!

Ne?? 

Se menis konkkaan jos olis valinnanvaraa =) En ole ainut joka on palvelusta samaa mieltä, ollut vuosikausia. Tuossa puljussa ei liiku satoja paketteja edes viikossa. Enimmäkseen pelataan pasianssia eikä persettä saada tuolista ylös kun asiakas tulee.

Ei kannata keuhkota.

Vierailija
4/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko, että ne sieltä sieltä pitkin päivää roiskii yksittäisiä paketteja noutopisteisiin? Aamulla terminaalissa olevat paketit lähtee kuskin kyytiin joka ajaa useaan noutopisteeseen. Eli kerran päivässä.

Vierailija
5/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa päin maailmaa on ihme ettei joku oo lipastanut sitä pakettia matkalla.. Heh, aika hauskoja nää kolmannen maailman ongelmat. Ei niiku ihmisillä mitään käsitystä. EIkö se paketti teleporttaannukkaan sieltä kaupasta hänen postitoimistoonsa?

1. Mitä tarkoittaa lipastanut?

2. Me ei olla nyt monessa päin maailmaa, me ollaan niiku Euroopassa. 

3. Täällä ei ole postitoimistoa

Vierailija
6/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko, että ne sieltä sieltä pitkin päivää roiskii yksittäisiä paketteja noutopisteisiin? Aamulla terminaalissa olevat paketit lähtee kuskin kyytiin joka ajaa useaan noutopisteeseen. Eli kerran päivässä.

Ne? Siellä on edelleenkin vain yksi työntekijä eli se. Täällä on tasan yksi noutopiste matkahuollon pisteen lisäksi ja matkahuoltoa en valitse noutopaikaksi koska se on auki miten sattuu.

Vierailija
7/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpytä f5 koko ilta.

Sinkkumies

Vierailija
8/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpytä f5 koko ilta.

Sinkkumies

Aina välillä käyn tässä hommien lomassa katsomassa. Mun on pakko saada se lähetys tänään,tarvitsen sitä huomenna enkä aamulla ehdi hakea.

Mä tiedän että sitä hyypiötä harmittaa vaihtoehtoinen noutopaikka, tämä on jonkinasteista kiusantekoa. Ottaisin lähetykseni mieluummin postin kautta, paikallistasolla se toimii täällä.

Vierailija
9/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein sulle saatanan hermoraunio

Vierailija
10/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on muitakin! Mun Zalandon paketti on ollut jakelussa tänään perjantaina täällä Helsingissä aamukuudesta saakka! Siis mitä?!?!

Vierailija
11/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kerran melkein 2 viikkoa siinä että siirsivät pakettia pari kilometriä lajittelukeskuksesta noutopisteeseen.

Monta kertaa piti käydä kyselemässä pakettia ja soitella useita puheluita ennenkuin tavoitin ihmisen joka oikeasti alkoi pakettia etsimään.

Oli kuulemma ollut väärässä hyllyssä ja jäänyt tallentamatta tietojärjestelmään.

Vierailija
12/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aamupäivällä jakeluautossa, niin seuraava on maanantaina.

Vierailija
13/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne?? 

Se menis konkkaan jos olis valinnanvaraa =) En ole ainut joka on palvelusta samaa mieltä, ollut vuosikausia. Tuossa puljussa ei liiku satoja paketteja edes viikossa. Enimmäkseen pelataan pasianssia eikä persettä saada tuolista ylös kun asiakas tulee.

Ei kannata keuhkota.

En ymmärrä mitä haet tällä? Vaikutat ihmisenä hankalalta ja laumasieluiselta. "En ole AINT joka on palvelusta samaa mieltä".. No uskon kyllä että et ole ainut. Sekö oikeuttaa haukkumaan firmat pystyyn? Koska on MUITAKIN jotka ovat samaa mieltä, koska on MUITAKIN jotka vittuuntuvat vähän myöhästyneestä paketista? Niin, valittaminen on edelleen helpompaa kuin itse toimia.

Saanko kysyä millä alalla itse toimit? Monesti toisen työ näyttää helpolta, esim näyttää että joku vain koneella istuu facebookissa tai muuten vain laiskottelee, vaikka todellisuudessa tekisikin ihan oikeasti töitä. En usko että olet nähnyt heidän pelaavan pasianssia ylipäätään, sillä yleensä kassojen jne henkilökunnan tietokoneet eivät osoita asiakasta, eli asiakas ei tosiaan voi kuin kuvitella jonkun pelaavan jotain pasianssia.. Ja ei, en minä keuhkoa. Haluaisin vain että lakkaisit tekemästä valituksia ja vaikeuttamalla muiden töitä. Ja ei, en ole itse tuolla alalla eikä ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa myöhässä oleva paketti on eri asia kuin että se on pari tuntia / yhden päivän...

"kun minä minä minä tarvitsen paketin nyt heti yhyy".

Vierailija
15/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut laittaa noutopisteeksi Matkahuolto?

Huonoa palveluahan tuo on, kun pakettia ei pysty siirtämään tuon nopeammin.

Vierailija
16/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Briteistä ja paketti lähti maanantai-iltapäivällä. Keskiviikkona 9.30 se oli kädessäni kotiinkannettuna.

Vierailija
17/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mitä tarkoittaa lipastanut?

2. Me ei olla nyt monessa päin maailmaa, me ollaan niiku Euroopassa. 

3. Täällä ei ole postitoimistoa

Vaikutat hyvin älykkäältä ihmiseltä, voi kunpa tietäisin kuka olet.

1. Jos on yhtään järkeä päässä, ja lukee kokonaisia lauseita, joissa on yksi sana joka ei entuudestaan ole tuttu itselle, niin sen oudon sanan merkityksen voi vähän kuin päätellä siitä lauseyhteydestä. -Tämä pätee kaikkiin kieliin. Yleensä ihmiset, joilla on oikeaa kielipäätä, niin heille tulee vastaan varmasti sanoja jotka eivät ole entuudestaan tuttuja - heillä on älliä yhdistää se sanan merkitys lauseeseen. Näin oppiminen laajenee ja tapahtuu nopeasti verrattuna siihen että lukisit jokaisen sanan sanakirjasta. Tässä vinkki siis sinulle, ylhäinen valittajarakkaani. Mitähän lipastaminen voisi tässä asiayhteydessä tarkoittaa? Hmm.. Varmaan jotain substantiivia.. mitähän se voisi olla.. varmaan jokin eläin?

2. Eurooppaan kuuluu aika monia maita. Kuuluu itä-euroopankin maita. Jos sinulla on tuttavia/kirjekavereita tai muita ollut vaikka romaniasta, niin saatat tietää että siellä ei hirveästi auta jos joku paketti on kadonnut. :) Mutta niin, mehän kuulumme Eurooppaan ja se tarkoittaa että täällä kaikki toimii ajallaan ja just niinkuin pitää. Heti kun astuu askeleen ulos euroopan rajan toiselle puolelle niin ei pädekään enää samat - eurooppa se on ihmeellinen. Harmi tosiaan että suomessa vain pelataan pasianssia työajalla.

3. Oho, vai ei ole postitoimistoa. No onhan se kiva että voit päteä kun käytin väärää termiä tässä yhteydessä. Nyt voit olla ylpeä ja myhäillä tyytyväisenä. Käytin kuitenkin selvästi sanaa josta ymmärsit mitä tarkoitan, vaikka termi varmaan olikin vanhentunut tai juuri sinun paikkakuntaasi sopiva. :)

Vierailija
18/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketit jaetaan aamulla ja tullut sen jälkeen. Maanantaina saat jos oot ollut kiltti mamma.

Vierailija
19/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Briteistä ja paketti lähti maanantai-iltapäivällä. Keskiviikkona 9.30 se oli kädessäni kotiinkannettuna.

Hienoa, olet tilannut kerran Briteistä. Ajattelitko että tämä sinulle kuljettanut ihminen oli myös BRRiteistä? Että hän kulki matkan yli aavan meren sinun pakettisi kera? Vai mitä niinkuin ajat tällä?

Tulee itsekin tilattua kotiinkuljetuksella paketteja eri nettikaupoista ja kyllä ne ihan tulevat eri kuljetusfirmojen kautta, joskus etuajassa, toisinaan vähän myöhässä, joskus juuri kun luvattu. Mutta suomalaisia ne ovat ainakin olleet, tai en usko että kukaan britti jaksaisi opetella suomea täydellisesti vaikka meistä suomalaisista ajatus onkin herkullinen -onhan kielemme niin kansainvälinen ja asumme EUROOPASSA. :')

Vierailija
20/28 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä on muitakin! Mun Zalandon paketti on ollut jakelussa tänään perjantaina täällä Helsingissä aamukuudesta saakka! Siis mitä?!?!

Ehtikö Upikka? Yhdeksään asti iltajakelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan