Nainen MROOM:ssa asiakkaana!
Tänään nähtyä. Nainen asiakkaana, vähän rekkalesbon tai muun ei niin naisellisen näköinen MUTTA hiukset eivät olleet miesten hiukset. Tuli sinne ihan _naisasiakkaana_, puolipitkät hiukset joihin ei tehty vain miesten latvojen tasausta ja lisäksi sille tehtiin väri päähän.
Ei ole enää millään mitään väliä kun naisten pitää tunkea itsensä miehille ajateltuihin paikkoihin! Eiköhän olisi aika miestenkin päästä uimahallissa naisten puolelle, vähintään siivoojina. Tai vaikka raiskattujen naisten tukipuhelimeen ja hätäkoteihin töihin.
Kommentit (15)
En käsitä miksei kukaan ole puuttunut tuohon MROOM konseptiin, eikö se ole syrjintää sukupuolen mukaan jos asiakkaita valikoidaan sen perusteella? Ihmeellistä että suomessa voi vuonna 2017 olla edelleen tällainen paikka mihin on naisilta pääsy kielletty!!
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksei kukaan ole puuttunut tuohon MROOM konseptiin, eikö se ole syrjintää sukupuolen mukaan jos asiakkaita valikoidaan sen perusteella? Ihmeellistä että suomessa voi vuonna 2017 olla edelleen tällainen paikka mihin on naisilta pääsy kielletty!!
onhan siellä vaikka kuinka paljon naisia ja he saavat siitä rahaakin. itse vain menetän rahaa eli olisiko se suurempi ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä on sekin, että vuonna 2017 parturikampaamoissa on edelleen eri hinnat naisten ja miesten leikkauksille, vaikka hiusten pituus olisi sama. Tulee vähän erikoinen vaikutelma alasta, jolla sukupuolet on näin vanhanaikaisesti eroteltu toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nähtyä. Nainen asiakkaana, vähän rekkalesbon tai muun ei niin naisellisen näköinen MUTTA hiukset eivät olleet miesten hiukset. Tuli sinne ihan _naisasiakkaana_, puolipitkät hiukset joihin ei tehty vain miesten latvojen tasausta ja lisäksi sille tehtiin väri päähän.
Ei ole enää millään mitään väliä kun naisten pitää tunkea itsensä miehille ajateltuihin paikkoihin! Eiköhän olisi aika miestenkin päästä uimahallissa naisten puolelle, vähintään siivoojina. Tai vaikka raiskattujen naisten tukipuhelimeen ja hätäkoteihin töihin.
Mennäänkö parturiin alasti? Niin, ei. Eli vähän huono esimerkki tuo uimahalli. Onko sinulla esittää jotain tilastoa raiskattujen tukipuhelimen ja hätäkotien henkilökunnan sukupuolijakaumasta ja hakijoista? Veikkaan ainakin, ettei kovin minu mies erityisesti halua naisten raiskaustukipuhelimeen töihin. Toisekseen, siellä tukipuhelimessa käsitellään seksuaalisia traumoja. Parturissa ei.
Jos se identifioi itsensä mieheksi! Taas joku cispaska täällä yleistämässä, TRIGGERED!
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä olevan.
Kuinka monen miehen olet nähnyt naisten salilla?
Mä en tajua mikä ongelma on että kyseinen parturi on vain miehille. Onhan naisillekin esim. Omia kuntosaleja ja tuskin tästä kukaan mieltään voi pahoittaa. Lisäksi tällainen miehinen parturi konsepti voi kannustaa toisia miehiä käymään parturissa, kun ei oo niin hössöttävä ilmapiiri naistenlehtineen... Muutenkin lyhyen tukan ylläpitoon sopii tuo walk in ajanvaraus
Käsittääkseni parturileikkaus (tekniikat eri) on rajanveto ja MROOM tekee mm. naisille, joilla on miesmäinen hiusmalli.
Olen joskus miettinyt miten noissa toimitaan transihmisen kohdalla. En jaksa uskoa, että transmieheltä alettaisiin tivaamaan henkkareita, mutta ihmetyttää kyllä miksi tavisnainen menisi selkeästi miehille suunnattuun paikkaan. Eihän tuo nyt minun maailmaani kaada millään tavalla, ihmettelen vain. Parturi-kampaamoja kun on lukuisia varsinkin noilla MROOM-paikkakunnilla.
Voihan miehilläkin olla pitkät hiukset ja no, eihän sukupuoli määräydy hiusten pituuden mukaan.
olisko sun kannattanut jäädä seuraamaan, miten tilanne kehittyy. Kyllä varmaan joku valveutunut kansalainen oli soittanut poliisin hakemaan sen naisen pois. Niin että ehkä sun huoles oli ihan turha.
Vierailija kirjoitti:
Voihan miehilläkin olla pitkät hiukset ja no, eihän sukupuoli määräydy hiusten pituuden mukaan.
Joillain melkein määräytyy. Testosteroni tekee hiuslaadusta aivan toisenlaisen kuin estrogeeni ja useimmille aikuisille miehille on lähes mahdotonta kasvattaa tukkaa. En nyt silti ota muuten kantaa aloitukseen.
Tää on luokkaa sama vinku kuin niistä lapsettomista hotelleista. Olisit just halunnut siihen hotelliin eikä kelpaa ne kymmenet muut vaihtoehdot kulmilla :)
Sukupuolihormonit eivät tee miesten hiuslaadusta yhtään kummempia tai erilaisia suhteessa naisiin. Hiuslaatu määräytyy geenien perusteella ja nämä geenit eivät periydy sukupuolikromosimeissa. Itse naisena valitsen usein mroomin halvemman hinnan perusteella, sillä minulla on aina ollut lyhyehkö tukka, joka voi hyvin olla niin miehellä kuin naisellakin. Minulle äitinä on ihan yksi lysti, missä ne leikataan, kunhan sillä ei kiskota, että koneella vähän vartissa lyhennetään.
T. Biologi
Haluaisitko sä työskennellä raiskattujen naisten tukipuhelimessa?