Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on että nelikymppinen mies saa orgasmin kahdesti

Vierailija
03.02.2017 |

vajaan parin tunnin seksin aikana?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensation, biggest in the world!

Vierailija
2/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on tullut käsitys että mies ei voi saada useita orgasmeja?

Orgasmi ja laukeaminen on kaksi täysin eri asiaa.

40 vuotias mies voi myös helposti laueta monta kertaa parin tunnin aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä, jotkut ovat todella viriilejä ja seksuaalisesti aktiivisia ja toiset eivät.

Yleensä ainakin tupakoimattomat ja kuntoilevat miehet ovat seksuaalisesti aktiivisia.

Vierailija
4/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta vaan kysyn, kun naisten moninkertaisista orgasmeista puhutaan, mutta yleensä on luulo että mies tarvitsee aikaa "latautuakseen" uudelleen. Laukeamisesta siis kyse.

ap

Vierailija
5/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni on 51-vuotias, ja saattaa laueta parikin kertaa tunnin aikana, kolmesti tai neljästikin parin kolmen tunnin aikana. Ikä on tuonut ainoastaan sen, että ensimmäinen laukeaminen on se vaikeampi, voi mennä pitkään. Kun on kerran lauennut, ejakuloi helposti toisenkin kerran.

Olisi mielenkiintoista tietää lääketieteellisiä faktoja tästä -  naisystävieni kokemusten perusteella (samanikäisistä miehistä) täytynee pitää miesystävääni poikkeuksellisen mieskuntoisena, sillä erektiovaikeuksia ei ole lainkaan ja kestävyys on myös hyvä.

Vierailija
6/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn helposti tulemaan ainakin kolmekertaa perä jälkeen. Alusta vaan pitää olla joku muu kuin oma muija

Vierailija
7/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota. Tarkoittaako se että niiden tulemisten välissä jyystätte, vai pelkästään ekaa ennen?

Vierailija
8/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Miehellä on viihdekäytössä Sildenafilia jolla seisoo tuntikausia ja tulee jatkuvasti. Tulee ilman lääkettäkin useita kertoja peräkkäin.

Vierailija
9/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyystämme välissä ei taukoja tarvita eikä mtn lääkkeitä, kyllä se kaveri vaan ratkaisee. Muija tyytyväinen kun saa orgasmin ja minä tulen, mutta kun olen vieraiden kanssa jotka ekan tulon jälkeen ottaa poskeen niin eihän siihen muuta tarvita että haluaa lisää..

Vierailija
10/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mieheni ei tule joka päiväkään, vaikka rakastellaan päivittäin. Erektio-ongelmia ei ole, toimii kyllä hyvin ja kauan, ei vaan ejakuloi.

Vierailija
11/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 70-v papparaiseni tulee aina minuutin välein, ähinä ainakin sen mukaista.

Vierailija
12/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa 50+ saa:)

Vierailija
13/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 70-v papparaiseni tulee aina minuutin välein, ähinä ainakin sen mukaista.

Tosi kiihkeetä ähinää haudan partaalla ilman eturauhasta. Oma mies korisee nautinnosta.

Vierailija
14/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin takia pistin kysymyksen kun taannoinen tuttavuus totesi ettei ole pystynyt tuohon kenenkään kanssa ennen mua. Eli ei ilmeisesti harvinaista monelle, mutta hänelle :)

Eikä muuten tarvittu suihinottoakaan siihen.

ap

Vierailija
15/17 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nelikymppinen absolutisti, savuton mies joka saa jopa kolme kertaa ilman pitkiä taukoja. Eikä mitään erektio ongelmia

Vierailija
16/17 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellasia miehiä on vaan yks maailmassa. Liekö kyseeessä kuuluisa Ypäjän 40v. mahtisonni?

Kuulin, että sikalassa taannoin vieraillut 50v.  mies olisi tullut peräti kolmasti, mutta taitaa ollaa vaan villejä huhuja...

Vierailija
17/17 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies tulee aina kahdesti.

007 - Tulet vain kahdesti.