Miehet eivät omista eivätkä määrittele naisten seksuaalisuutta!
Nainen voi harrastaa tyydyttävää seksiä ihan yksinkin esimerkiksi välineiden kanssa, jos halukasta miestä ei ole käytettävissä.
Kommentit (13)
Olipa uhmakas tapa sanoa, että kun ei miestä löydy niin pilluun voi tunkea dildonkin.
Olenko minä tai kukaan muukaan mies mitään muuta väittänyt?
miehet voi määritellä asiat juuri niin kuin haluaa. Syy on aina ärsyyntyjässä.
Miehet ovat kautta aikain kuvitelleet voivansa omistaa naisten seksuaalisuuden(kin) vain koska ovat fyysisesti vahvempia. Mutta ei se niin ole. Naiset omistavat itse seksuaalisuutensa ja voivat käyttää sitä ihan vapaasti kuten itse haluavat, ilman yhdenkään miehen hyväksyntää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Palstalla olevan marinan määrästä päätellen, kyllä. Joka päivä tulee ainakin kerran esille, mikä on miesten mielestä naiselle sopiva seksikumppanien määrä. Naisten pitää antaa hyvin helpolla just "minulle", mutta jos antaa jollekin toiselle, alkaa huorittelu.
Kylläpä nyt kiukuttaa kun tiedossa on kuiva viikonloppu yhdessä muovisen tekopeenorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla olevan marinan määrästä päätellen, kyllä. Joka päivä tulee ainakin kerran esille, mikä on miesten mielestä naiselle sopiva seksikumppanien määrä. Naisten pitää antaa hyvin helpolla just "minulle", mutta jos antaa jollekin toiselle, alkaa huorittelu.
Ja tuossa on väärin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kautta aikain kuvitelleet voivansa omistaa naisten seksuaalisuuden(kin) vain koska ovat fyysisesti vahvempia. Mutta ei se niin ole. Naiset omistavat itse seksuaalisuutensa ja voivat käyttää sitä ihan vapaasti kuten itse haluavat, ilman yhdenkään miehen hyväksyntää. Ap
Joo ollaan huomattu, näinhän se on. T miehet
Et harrasta kenenkään kanssa seksiä.
Harrastat seksiä vain yhden miehen kanssa.
Harrastat seksiä monen miehen kanssa.
Teit miten vaan, niin aina väärin jonkun miehen mielestä. No entä sitten? Siinäpä miettikööt. Ei toisen mielipiteillä ole merkitystä. Mies saa määritellä naisen seksuaalisuutta niin paljon kuin haluaa, ei niiden mielipiteellä ole väliä. Väliä on sillä mitä itse ajattelee. Itse en halua seksiä lainkaan, ja siitähän saa netissä kuulla, miten miehet tappavat itsensä kun eivät saa pillua, ja miten on väärin olla harrastamista seksiä, kun on niin paljon yksinäisiä miehiä. Ei kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Olipa uhmakas tapa sanoa, että kun ei miestä löydy niin pilluun voi tunkea dildonkin.
Mitä? Tunkea pilluun? Miksi?
Aha.