Mieheni ei ota erektio häiriötään tosissaan.
Minä olen 23-vuotias nainen ja mieheni on 21-vuotias. Olemme seurustelleet muutaman kuukauden ja suhde on todella hyvä paitsi seksiä ei ole. Miehen mukaan syy seksittömyydelle on hänen erektio ongelmansa. Hän vastustaa lääkäriin menoa vaikka yrittäisin sitä hänelle ehdotella ja yrittää vain lykätä. Suhteen alussa olin loukkaantunut, mutta enää en ole. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (8)
Taisto Kuusisalo kirjoitti:
Sama ongelma mutta täällä päässä ollaan 65 vuotiaita :)
Tämä haittaa vain vaimoa. Minua ei haittaa jos pikku-ukko ei toimi käytin sitä niin paljon 70-luvulla hahah
Olette vielä tosi nuoria. Tuossa iässä miettisin asiaa tarkkaan. Miksi mies ei halua lääkäriin? Onko vetänyt kenties hormoneja ja nyt hävettää että sen takia ei keppi toimi eikä halua asiasta puhua? Miksi ei välitä sun tunteista? Haluatko itse elää seksittömässä suhteessa? jne.
Tuon ikäisenä samassa tilanteessa yrittäisin saada miestä lääkäriin ja kertoisin varmaan aika suoraan että haluan seksiä juuri hänen kanssaan. Jos ei siltikään lääkäriin menisi jonkin ajan sisään niin ero tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Olette vielä tosi nuoria. Tuossa iässä miettisin asiaa tarkkaan. Miksi mies ei halua lääkäriin? Onko vetänyt kenties hormoneja ja nyt hävettää että sen takia ei keppi toimi eikä halua asiasta puhua? Miksi ei välitä sun tunteista? Haluatko itse elää seksittömässä suhteessa? jne.
Tuon ikäisenä samassa tilanteessa yrittäisin saada miestä lääkäriin ja kertoisin varmaan aika suoraan että haluan seksiä juuri hänen kanssaan. Jos ei siltikään lääkäriin menisi jonkin ajan sisään niin ero tulisi.
Niin ja siis erilaisia ihmisiä me kaikki toki ollaan. Itse en vaan voisi kuvitella seksitöntä suhdetta, sen verran kiva harrastus...
Olisko kuitenkin jännitys ja suorituspaineet? Muutoin (masturboidessa ja yöllä spontaanisti) toimii, muttei jännityksen vuoksi onnistu? Ei innosta lääkäriin, jos ei koe varsinaista vikaa olevan, mutta odottaa, että henkinen paine helpottaa..
Taisto täällä taas käväsin lääkärissä ja leka toimii ku uusi. Vedin jo käteen 7 kertaa ja nyt vasta käsi väsyy hahah, muna vereslihalla ;)
Vaihda kumppania. Tuossa iässä ei kannata tuhlata aikaa ongelmatapauksiin niin karulta kuin se kuulostaakin.
Mies47 kirjoitti:
Vaihda kumppania. Tuossa iässä ei kannata tuhlata aikaa ongelmatapauksiin niin karulta kuin se kuulostaakin.
Toisaalta myös tuossa iässä kokemattomana 2 kk voi olla lyhytkin aika päästä esim. mahdollisesta alkujännityksestä yli.
Sama ongelma mutta täällä päässä ollaan 65 vuotiaita :)