Olen 36-vuotias mies, joka aikoo tänään rakastella nättiä ja hoikkaa 19-vuotiasta naista
Kommentit (23)
Voinko tulla jälkiliukkaille? Olen 38-vuotias mies?
Olen kateellinen. Lupaa puristaa kovaa sitä kiinteää äässiä ja rynkyttää sydämesi kyllyydestä. Lucky bastard.
Minä taas olen nelikymppinen möhömahainen mies ja tänä iltana 17-vee tyttönen levittää auliisti persereikäänsä paljailtaan minulle naitavaksi. Uuh! Aah! Ooh!
Minä taas olen 42-vuotias nainen, joka aikoo tänään alustaa hyvin nuorta ja kaunista pitsataikinaa.
Kyllä moni aikoo paljon muutakin ;)
Ketjun miehillä on vanhat "barbarat" 😂
Tyytynet taas kerran vaan jokinorsuus ;)
Olen 39-vuotias neitsytmies ja aion olla tänäänkin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö se nainenkin sen?
Juuri äsken lähetti mulle kiusoittelevan kuvan, jossa makoili sängyssä. Menen tänään hänen luokseen yöksi, sillä hänen vanhempansa ovat lomalla, ja minullakin on lapsivapaa viikonloppu. Ap
Jotain näistä ikäerojankkaajien suhteista kertoo se, että koko suhde tuntuu pyörivän vain seksin ympärillä. Ihastellaan nuoren naisen vartaloa, mehustellaan sänkypuuhien yksityiskohdilla. Jos olet, ap, oikeasti rakastunut, eikö sinulla ole muuta sanottavaa kumppanistasi kuin millainen tämä on sängyssä? Mitä ajattelet hänen luonteestaan? Arvoistaan? Tavoitteistaan?
Olen 38v eronnut mies ja aion tänään sulkeutua kotiini ja katsoa tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
ei 36v mies käytä <3 sydämiä xD
Olen oppinut tuon tavan rakkaaltani. En minä nyt mikään muumio sentään vielä ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet hänen luonteestaan? Arvoistaan? Tavoitteistaan?
En tunne ainuttakaan miestä jota kiinnostaisi tuollaiset.
Ymmärrät kai kuitenkin ettei tuo ole rakkauttaa vaan himoa? Ei kukaan rakastanut tule tänne kertomaan kun menee panemaan omaa "rakastaan"
Vierailija kirjoitti:
Jotain näistä ikäerojankkaajien suhteista kertoo se, että koko suhde tuntuu pyörivän vain seksin ympärillä. Ihastellaan nuoren naisen vartaloa, mehustellaan sänkypuuhien yksityiskohdilla. Jos olet, ap, oikeasti rakastunut, eikö sinulla ole muuta sanottavaa kumppanistasi kuin millainen tämä on sängyssä? Mitä ajattelet hänen luonteestaan? Arvoistaan? Tavoitteistaan?
Rakastamme sekä toistemme sieluja että vartaloita. Tänä iltana ja yönä etenkin noita jälkimmäisiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano tytylle terkkuja! <3
Välitän viestin hänelle. :)
Ap
Tietääkö se nainenkin sen?