Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokratyöfirman MUKAtyöpaikat

Vierailija
03.02.2017 |

Löysin joku aika sit mol:sta tosi kiinnostavan työpaikkailmoituksen, ja koska elämäntilanne on nyt sellainen, että tuollainen muutaman kuukauden työrupeama sopis mainiosti tähän väliin, päätin hakea. Itse työn tarjoaja oli vuokratyöfirma, mikä vähän ärsytti, koska oon kuullut niin paljon huonoa..Kuitenkin haettava työ oli sellaista alaa, josta mulla on reilusti kokemusta ja suosituksia ja vaikka mitä, eli ajattelin et mulla on oikeat mahdollisuudet saada toi työ.
Pistin hakemuksen menemään ja hetken päästä mulle soitettiin vuokratyöfirmasta, että tule haastatteluun. Mua haastatteli tosi mukava nuori mies, haastattelu meni tosi hyvin, ja tämä mieskin sanoi niin, et tosi hienosti meni ja mähän oon ihan nappi tähän työpaikkaan. Varmisti vielä työehdoista ja palkasta, että kai nämä sopii mulle, ja sanoin et sopii ja mahdollisimman pian tietty haluan aloittaa ja olen tosi joustava työaikojen suhteen - haluaisin vain saada töitä ettei tarvii tätä muutamaa kuukautta kotona pötköttää..Lupaavasti siis meni ja poistuin hyväntuulisena, mies kertoi olevansa ihan kohtsillään yhteydessä, että koska pääsen aloittaa hommat ja työsopimusta kirjoittamaan.
Meni muutama viikko ilman, et mitään kuului..Meni yli sen ajan, kun työn olisi jo pitänyt alkaa. Otin yhteyttä mua haastatelleeseen mieheen, joka sanoi positiivisuutta puhkuen, että asiakasyrityksellä on vähän viivästynyt tämä, mut ihan heti ens viikolla hän ottaa yhteyttä ihan VIIMEISTÄÄN ja sit päästään asiaan! Jes, mikä helpotus. Tähän samaan aikaan satuin näkemään paikallislehdessä artikkelin tästä asiakasfirmasta, johon siis olisin menossa töihin! Siinä artikkelissa paikan pomo valitteli, että heillä on työvoimasta 70% ulkomaalaisia, ja heillä on ihan ongelmat kun suomalaiset ei sit suostu tällä alan palkalla töihin..että joutuvat puolasta ja venäjältä rekryämään. Ajattelin, et täällähän mä olen ja haluan töihin! No nyt on kulunut sitten niin kauan aikaa, siis viikkoja siitä, kun luvattiin toistamiseen olla yhteydessä, eikä mitään ole kuulunut, ei MITÄÄN tuosta vuokratyöfirmasta, että selvästikään mitään työtä ei ole tarjolla..
Mulla on jotenkin niin tyhmä olo, kun haastattelu meni niin hyvin ja paperilla olen ihan nappi tuohon hommaan ja mun annettiin niin vahvasti ymmärtää, että tämä homma on ihan mun ja työsopimusta vaille selvä, ja niin paljon hymyiltiin jne ja ei edes viitsitä soittaa! Ei edes soittaa, että en saanut hommaa vaan viimeiseen asti luvataan, mutta mitään ei kuulu. Ja samaan aikaan asiakasyrityksessä manaillaan ihan lehden sivuilla asti, kun suomalaisia ei työnteko kiinnosta.
Onko tä ihan tuttua huttua muille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
2/4 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse Baronasta niin ihan samanlaisia kokemuksia kun aikoinaan hain opiskelijana heidän kautta. Duuni käytännössä luvattiin minulle, firmasta ei kukaan palannut asiaan enkä saanut kehenkään yhteyttä enää vaikka monesti yritin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Adeccosta samanlaisia kokemuksia.

Vierailija
4/4 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baronasta muuten sama kokemus täälläkin. Useamman kerran sama, joko sopimus menikin toiselle formalle tai koko työpaikkaa ei ollut oikeasti varmaan alunperinkään. Viimeisellä kerralla Baronan lupaama paikka löytyikin toiselta firmalta ja heti natsasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan