Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei ole muita ystäviä kuin AV?

Vierailija
03.02.2017 |

Rakastan teitä kaikkia. ❤ teiltä saa aina apua ja myötätuntoa. Ja välillä vähän muutakin mutta ei se haittaa. Kaikkea hyvää teille kaikille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mulla on 2 rakasta ystävää, mutta täällä määkin usein notkun. Välillä nauran vatsa kippurassa, välillä pyyhin kyyneleitä silmistä ja toisinaan ärsyynnyn ja vihastun. Olette ihania:)

Vierailija
2/5 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kieltämättä vähän surullista, kun ei ole ketään, jonka kanssa istua vaikka päiväkahvilla rupattelemassa jotain, eikä ketään kenen kanssa keskustella mistään vakavammista asioista.

Täällä on se hyvä puoli, että huonot kommentit voi skipata lukematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä tällä hetkellä pyöreät 0 ja täällä tulee pyörittyä päivittäin. Eli voisin kai vastata joo.

Vierailija
4/5 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisiä kontaktit muihin ihmisiin ovat. Ja tuo on totta, että täällä saa apua moneen mieltä askarruttavaan asiaa. Ja minullakin joskus ne asiat ovat olleet aika vakaviakin, kuten läheisen masennus. Täältä sain ajatuksia miten asiasta voi jutella ja miten toisen voi saada avun piiriin. Haasteellista on ollut, mutta nyt asia etenee. Kiitos kovin paljon teille!

Vierailija
5/5 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita, nekin joita minulla on ollut moittivat toisille ihmisille että olen niin täydellinen että tuntevat itsensä mitättömiksi minun rinnalla sama mitä teen ja ettei heidän päät kestä sitä.

Täytyykö ihmisten todellakin olla noin hankalia tänä päivänä, ja mitä siitä jos en suostu puhumaan heidän kanssa pahaa muista ihmisistä tunteakseni olevani parempi kuten he tekevät? Ilmeisesti etsivät kaltaisiaan negatiivisia laumasieluja. Täällä kukaan ei arvostele minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä