Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voitko rakastua rumaan naiseen?

Vierailija
03.02.2017 |

Esim, jos keskustelet netissä naisen kanssa, jonka kuvaa et ole nähnyt ja juttelette päivittäin. Sitten hän lähettää kuvansa, mutta et pidäkään häntä viehättävänä, mutta tykkäät silti hänen luonteestaan. Voitko rakastua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vaikeaa sanoa.

Ehkä kuitenkin pitäisi tavata ainakin yhden kerran, niin näkisi hänet livenä .

Pystyisi myös saamaan jonkun paremman käsityksen onko suhteella tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole ikinä kiinnostunut kenestäkään netissä, enkä usko koskaan kiinnostuvani (netissä kaikki on liian epäaitoa), mutta ei mulle ole ulkonäöllä niin väliä. Edes sukupuolella ei ole väliä.

Vierailija
4/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan samalla tavalla kun kauniiseen naiseen. Tottakai pystyisin välittämään ja rakastamaankin rumaakin naista mutta intohimoa tai romaantiikka en voisi kuvitella tuntevani.

Vierailija
6/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ennen tutustumista ulkokuori ja olemus ovat ainoa, minkä ihmisestä näkee, joten tietysti kiinnostus herää näiden perusteella. Mutta jos ensin tutustuu ja sitten vasta näkee... Hmm, en kyllä osaa sanoa.

Kyllähän mielipide ihmisestä vaikuttaa myös siihen, miten ulkonäön näkee.

Esim. Jos on 2 samannäköistä ihmistä, toinen on kiva ja toinen ärsyttävä. Ärsyttävän voi nähdä rumana ja kivan kauniina, vaikka todellisuudessa fyysinen ulkonäkö olisi ihan identtinen.

Vierailija
7/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruman ja ei viehättävän väliin mahtuu puolet naisista.

Vierailija
8/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö

Vierailija
10/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ole mies mutta eräs perusnäköinen mies rakastui rumin tuntemaani naiseen. Joten se on mahdollista.

Vierailija
11/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi catfish sarja ole aika hyvä esimerkki että ei. Ollaan juteltu vuosia ja rakastuttu, sitten nähdään se toinen ( joka onyleensä hirveä läski, valehdellut kuvansa) mutta kaikki muu on ollut totta. Lähes poikkeuksetta heistä ei tule paria koska "valehtelit minulle" jos taas toinen olikin ihan ok näköinen, niin pari syntyy vaikka miten olisi valehdellut koska RAKKAUS :D

Vierailija
12/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rumuus tarkoittaa myös sitä miten kantaa itsensä ja käyttäytyy, eli on väkivaltainen ja tyhmä, niin en. Jos se taas tarkoittaa vain ulkonäköä niin varmasti sillä kaikista nuorehkoista naisista saa ihan tarpeeksi hyvännäköisiä pienellä laittautumisella.

Vierailija
13/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
14/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perämetsien hehtaarimäärästä.

Vierailija
15/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti ennen tutustumista ulkokuori ja olemus ovat ainoa, minkä ihmisestä näkee, joten tietysti kiinnostus herää näiden perusteella. Mutta jos ensin tutustuu ja sitten vasta näkee... Hmm, en kyllä osaa sanoa.

Kyllähän mielipide ihmisestä vaikuttaa myös siihen, miten ulkonäön näkee.

Esim. Jos on 2 samannäköistä ihmistä, toinen on kiva ja toinen ärsyttävä. Ärsyttävän voi nähdä rumana ja kivan kauniina, vaikka todellisuudessa fyysinen ulkonäkö olisi ihan identtinen.

Nimenomaan.

Töissäni on eräs nuori nainen, jolla kasvot punoittavat ja on ollut pientä aknenpoikastakin. Ennen saatoin kiinnittää asiaan huomiota, mutta nyt kun olen hänen kanssaan tehnyt töitä jo vuoden, en huomaakaan asiaa enää. 

Olen sen sijaan huomannut, miten positiivinen ihminen hän on ja miten kivat silmät hänellä on.

Eihän ihmiset tykkäisi rumista sukulaisistaan tai sisaruksistaan, jollei heidän kanssaan olisi viettänyt enemmän aikaa ja oppinut tuntemaan.

Samoin on eläinten kanssa. Olisihan se kiva, että olisi joku cockerspanieli tai afgaaninvinttikoira, kun ovat niin kivannäköisiä. Mutta silti, jos mulle lykättäisiin tavallisen näköinen koira, jolta puuttuisi vaikka jalka ja olisi ylipainoinen, silti alkaisin hyvin nopeasti pitää koirasta, kun sen persoonan oppii tuntemaan.

Jos ainoastaan parisuhteessa ulkonäkö merkkaisi, ihmiset vaihtaisivat aina viimeistään 10v. välein kumppania, koska ihmisen ulkonäkö vain muuttuu. Sen sijaan ei edes juuri huomata vuosien tuomaa muutosta, koska on niin tottunut toiseen.

Vierailija
16/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavamminkaan rakastua, mutta ihastua voin varmasti. Ja olen huomannut, että jos jostain oikeasti pitää ja arvostaa, niin yleensä poikkeuksetta näkeekkin hänet viehättävämpänä.  Mutta en silti väitä etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. - Harvoin kun saa tai on saanut tilaisuutta tutustua toiseen niin, ettei olisi ensin nähnyt hänen kasvojaan, joten pienessä mielessään sitä sitten rakentaa "omaa kuvaa" toisesta tahtomattaan. 

Vierailija
17/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä rakastunutkin. "Ruman" naisen kannattaa muistaa että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja. Ei kauniskasvoinen nainen joka on niin lihava että yhdyntä läheteyssaarnaajassa ei onnistu herätä myöskään intohimoa.

Vierailija
18/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. Ei ulkonäöllä ole juurikaan väliä. Kunhan ei ole humanisti tai amispölö

Vierailija
19/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus" nyt on mitä on. Hyvin koukuttavaa, helvetillisen pinnallista. Tappaa minut toisinaan suruun kuinka epäreilua paskaa se on.

Hienon järkiliiton saisi useammankin kovin vaatimattoman näköisen, mutta muuten todella hienoluonteisen ja fiksun naisen kanssa, mutta kun se intohimo uupuisi kokonaan suhteesta :(

Sen sijaan sitä heittäytyy suhteisiin sekopäisien ja jopa tyhmien, mutta fyysisesti vetovoimaisten, naisten kanssa, joissa se hengellinen puoli on liian usein sitä vaatimattominta sorttia. Mutta se huumaannuttava intohimo :p 

Liskoaivoille näköjään niin vähän voi tehdä :/

Vierailija
20/23 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että rakastunut näkee toista rumana. Kaikissa on kauneutta, ja ihmiset arvostavat eri asioita. Mutta itse en voisi kuvitella suhdetta, jossa toinen oikeasti ajattelee toisen olevan ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme