Pitopalvelun ottaminen omaan kotiin? Voinko varata pitopalvelun ja sieltä ruuat + tarjoilun
joka siis olisi kotonamme? Vai pitääkö kaikki juhlansa jossain työväentalolla tms? Eli jos tilaan pitopalvelulta ruuat, niin voinko olettaa että he myös ne tarjoilevat tiettyyn kellonaikaan kotonani?
Kommentit (7)
Et voi olettaa, mutta voitte sopia sen kellonajan, tietenkin.
Kyllä pitopalvelu hoitaa koko paketin. Mutta pyydä kaikki kirjallisena alkaen siitä, oletatko, että pitopalvelun väki myös kerää käytetyt astiat, heillä on mukana omat tarjoiluastiat ja lämpölevy jne. Meillä oli Myrskylästä pitopalvelu, jonka kanssa sovittiin asiat suullisesti, joten 2 henkeä sieltä tuli, mutta kumpikaan ei kerännyt likaisia astioita (vieraita noin 40 kpl kahteen otteeseen), vaan aina tuli kiire pihalle tupakalle. Tarjoiluastioiksi tonkivat keittiön kaapeista muovikippoja eikä suurinta osaa annetuista ohjeista noudatettu. Lopuksi vielä ottivat keittiön kaapista kupit ja istuivat siihen kahville kehuen, miten raskas päivä oli ollut. Niin varmaan, kun emäntänä jouduin sekä komentamaan heitä töihin että itse tekemään osan hommistaan.
Kakkuja piti olla 4 kpl, mutta kesken kaiken yksi vietiin toisiin juhliin.
Joten ihan kaikki kirjallisena, muuten maksat muutaman tonnin, mutta teet itse työt.
Ihan mistä sovitte ja mistä sinä maksat.
Tuo kuulostaisi ihan hyvältä ratkaisulta. Järjestää juhlat ja pitopalvelu hoitaa sekä ruuat, astiat ja henkilökunnan. Riippuu tietysti vähän palveluntarjoajasta, pystyykö he välittämään myös nämä tarjoilijat.
Voit tilata pitopalvelun kotiin ja sopia, että siihen sisältyy myös tarjoilu. Kellonaikakin on yleensä asiakkan päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitopalvelu hoitaa koko paketin. Mutta pyydä kaikki kirjallisena alkaen siitä, oletatko, että pitopalvelun väki myös kerää käytetyt astiat, heillä on mukana omat tarjoiluastiat ja lämpölevy jne. Meillä oli Myrskylästä pitopalvelu, jonka kanssa sovittiin asiat suullisesti, joten 2 henkeä sieltä tuli, mutta kumpikaan ei kerännyt likaisia astioita (vieraita noin 40 kpl kahteen otteeseen), vaan aina tuli kiire pihalle tupakalle. Tarjoiluastioiksi tonkivat keittiön kaapeista muovikippoja eikä suurinta osaa annetuista ohjeista noudatettu. Lopuksi vielä ottivat keittiön kaapista kupit ja istuivat siihen kahville kehuen, miten raskas päivä oli ollut. Niin varmaan, kun emäntänä jouduin sekä komentamaan heitä töihin että itse tekemään osan hommistaan.
Kakkuja piti olla 4 kpl, mutta kesken kaiken yksi vietiin toisiin juhliin.
Joten ihan kaikki kirjallisena, muuten maksat muutaman tonnin, mutta teet itse työt.
Onpa ollut ammattitaidotonta porukkaa. En kyllä koskaan ennen ole kuullut, että lautasten keräämisestä pitäisi erikseen sopia, jos tilaisuuteen on tilattu tarjoilu. Tarjoiluastiatkin yleensä tulee pitopalvelulta, jos erikseen ei ole muuta sovittu.
Moi Ap, tottakai pitopalvelu tulee myös kotiin. Toivottavasti sinä Myrskylän pitopalvelusta surkeaa palvelua saanut olet reklamoinut asiasta kunnolla!
Kyllä pitopalvelu tulee myös asiakkaan kotiin.