Oikea meininki Mikael Gabrielilla
Panee kun naiset antaa mutta parisuhteeseen se ei vaikuta. Olisipa minunkin mieheni niin ymmärtäväinen. Seksi on vain seksiä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Panee kun naiset antaa mutta parisuhteeseen se ei vaikuta. Olisipa minunkin mieheni niin ymmärtäväinen. Seksi on vain seksiä.
No vaihda miestä, äläkä voivottele. "ole itse muutos, jonka haluat tapahtuvan" vaimitensemeni.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, nuorena pitää bilettää.
Ja vanhanakin. Mä olen keski-ikäinen enkä voi tajuta miksi sitä ei käsitetä että seksi on vain seksiä.
Mainostemppu. Mutta oikeesti mielenkiintoista katsoa, kuinka ei vaikuta suhteeseen mitenkään, eiku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihda miestä, äläkä voivottele. "ole itse muutos, jonka haluat tapahtuvan" vaimitensemeni.
Lapsiperheellisen jolla on yhteinen yritys ja asuntolaina ei ole niin helppoa vaihtaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vanhanakin. Mä olen keski-ikäinen enkä voi tajuta miksi sitä ei käsitetä että seksi on vain seksiä.
Yleensä vanhemmat ihmiset sen paremmin käsittävätkin. Nuoret ovat monesti ehdottomampia ja ajattelevat, että se on rakkautta ja pettäminen aina maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheellisen jolla on yhteinen yritys ja asuntolaina ei ole niin helppoa vaihtaa miestä.
Ole muutos, jonka haluat tapahtuvan. Miksi kaiken pitäisi olla helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vanhemmat ihmiset sen paremmin käsittävätkin. Nuoret ovat monesti ehdottomampia ja ajattelevat, että se on rakkautta ja pettäminen aina maailmanloppu.
No ei se aina niin mene. Monet vanhemmat ihmiset ovat hyvin omistushaluisia puolisostaan.
Osittain avoin suhde. Eli miehellä avoin, mutta naisella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole muutos, jonka haluat tapahtuvan. Miksi kaiken pitäisi olla helppoa.
Ei pitäisi mutta jäisin taloudellisesti niin isoihin vaikeuksiin ettei mulla ole sellaisiin varaa.