Tarjoatko remppa-putkimiehille avujasi?
Kommentit (14)
"Avujasi?"
Kaks kertaa viikossa on ollut tapana viedä työmaalle pullakahvit. Itseleivotut korvapuustit kohottavat työmoraalia kummasti.
Jos jotain eroottista fantasiaa odotat, tää on ehkä väärä sivusto.
Virolaisille remonttimiehille kyllä, ihanan kiihkeitä
Vierailija kirjoitti:
Virolaisille remonttimiehille kyllä, ihanan kiihkeitä
Niin on ja komeitakin. : )
Aina olen apua antanut kun ovat pyytäneet. Mutta ahdasta on ollut. Ne putkimiesten työmaat ovat ahtaita. Ei helposti kaksi mahdu allaskaappiin. Tulee ainakin intiimi tunnelma.
Suunnilleen kerran vuodessa on ollut remontin tarvetta ja kyllä, Avun vuosikerrat olen aina saanut ujutettua jonkun remppamiehen matkaan :)
Virolaiset miehet ovat mukavan kiihkeitä ja osaavia sängyssä. Parasta kyytiä olen saanut virolaisilta miehiltä
Yhdelle tietylle, satumaisen komealle remppamiehelle voisin tarjota ihan mitä vain, mutta en muille.
Naisen kuuluukin pyllistellä ja roikottaa rintojaan kutsuvasti...aaah
Meillä pyöri täällä toimistolla aiemmin kuumahko remonttimies, ja siinä kun katselin sen näppäriä käsiä ja muitakin paikkoja, niin mietin, miten kivaa olisi viedä se neukkariin päiväkahveille ja laittaa ovi lukkoon. Joskus ottaa päähän olla onnellisesti naimisissa.
En mä milleen putkimiehelle antaisi,mutta sähkömiehelle kyllä yritin lirkutella kunnes huomasin sormuksen nimettömässä.
Miksi kuvitellaan että heitä saisi ahdistella kun tekevät työtään?
Kyllä minä putkimieheltä utelen, että haluaisiko hän kenties jotakin muutakin rööriä rassata.
Riippuu onko mieheni töissä ja kuinka komeita he ovat.