Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tämä olisi mukana "suomen kaunein koti"-kisassa, niin sanoisin kyllä ekana että:

Vierailija
02.02.2017 |

Kuten se arkkitehti usein sanoo, että eipä olisi ulkoapäin uskonut, miltä sisällä näyttää.
Tässä ei tullut mulla mieleen tällainen amerikkalais-pönötys-sisustus ollenkaan. Ihan niinkuin talo ja asukkaat eivät olisi samalla sivulla juurikaan. Näyttää siltä että kaikki kalusteet on ostettu yhdellä kertaa ja yhdestä liikkeestä. Kätevää toki.
En edes tiennyt että suomessa kukaan käyttää tuollaisia verhorakennelmia nykyään. Missä tuommosia edes myydään?
Toivottavati tämän ostaa hulppeaan hintaan joku nuorekkaampi perhe, joka jaksaa hieman paneutua upean talon sisustamiseen.
http://www.etuovi.com/kohde/2203252?sc=M1037530143&pos=6

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu kieltämättä odotin erilaista sisustusta, talon kuvien perusteella. Mut hieno tönö kyllä.

Vierailija
2/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno toi minust o. Just tommone kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan talon omistajat tai sisustaja itäisestä naapurimaasta alunperin. Tyyli sopisi.

Vierailija
4/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joku hetki mennä myydessä?

Kaikki pinnat pitäisi laittaa uusiksi, muuten tosi hieno.

Vierailija
5/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee. Mun silmään sisustus ja ulkokuori oli samaa sarjaa. Turhan kliinistä, paitsi se lapsen huone.

Vierailija
6/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisetkin harrastavat moisia verhokauheuksia.

Vierailija
7/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva?! Ehkä tuosta kivan saisi juu, mutta kaikki menisi kyllä uusiksi. Olohuone tosi viihtyisä, sohvat ihmeellisesti rivissä ja tv huoneen päässä, kätevä seurustella tai katsoa tv;tä..

Vierailija
8/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo mulle kelpaisi. Miksi kaikkien kotien pitäisi olla valkoista ja harmaata ja mustaa? Sekin trendi näyttää 5-10v vuodessa yhtä vanhalta. Tarkoitan etenkin niitä missä on joku ruma tapetti yhdellä seinällä tai maalattu vaikka yks seinä "tehostevärillä" ja muita vastaavia. Näen kyllä talon suuren potentiaalin, verhot nyt voi aina vaihtaa. Sijainti on aika luksus ja pihakin näkyis olevan mukava eikä aina samaa tyyliä.

Miksi niin häiritsee toisen sisustusmaku?

Vierailija
9/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi olla? Pelkistettyä minimalismia, harmaata ja beigeä? Ihanaa kun joku uskaltaa sisustaa valtavirrasta eroten. Oon niin kyllästynyt Suomessa vallitsevaan skandinaaviseen tyyliin.

Vierailija
10/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hieno talo pilattu kauheella sisustuksella, huhhuh!

Vierailija
11/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan talon omistajat tai sisustaja itäisestä naapurimaasta alunperin. Tyyli sopisi.

Minullekin tuli mieleen, että siinä on jollain venäläisellä astetta prameampi kesämökki.

Vierailija
12/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talo liikkunut, ihan kuin olisi ratkein seinässä portaiden edessä eteisessä.

Minä haluaisin tuon sivupöydän, olen etsinyt sivupöytää olohuoneen pidemmän sohvan taakse jo kauan.

Vierailija
13/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa: osoitteesta löytyy venäläisnimiset yrityksen omistajat.

Vierailija
14/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ensimmäinen kerta kun näissä kalliimmissa taloissa näkee täysin tyyliin sopimattomia sisustuksia. Ne isoäidin perintökalleudet pakko aina raahata sinne modernia taloa pilaamaan. Rahalla kun ei saa sitä tyylitajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi