Pitääkö entisten ystävien vanhempien poismenoa muistaa?
Minulla oli lapsen 8 vuotta kaveri, jonka isä on nyt kuollut. Äitini soitti minulle asiasta, kun oli sen lehdestä lukenut. Hän miltei huusi minulle, että täytyy lähettää jokin adressi, tai muistaa edes jotenkin. Muuten kuulemma saavat isäni kanssa hävetä. Ja varmaan tämä tyttö muistasi vastavuoroisesti sitten minuakin samassa tilanteessa. Hän ei ole kuitenkaan koskaan kutsunut minua esim.valmistujaisiinsa (lähetin kukkia), kihlajaisiinsa( lähetin kukkia). Ei tullut kutsua häihin. En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi nyt muistaa, kun hän ei noteraannut edellisiäkään muistamisiani? Äitini mielestä olen tyhmä, sivistymätön moukka, jos jätän huomiotta.
Kommentit (7)
Oletteko missään tekemisissä?
Jos ette, niin ei todellakaan tarvitse muistaa.
Ei tarvitse. Äitisi voi itse lähettää adressin jos asia on hänelle noin tärkeä.
Ihana äiti sinulla. Otan vilpittömästi osaa.
Lähettäköön äitisi sen adressin, jos kokee muistamisen niin tärkeänä tuossa tapauksessa.
Entinen ystävä on entinen ystävä. Ei kuulu nykyiseen elämään millään tavoin. Itse varmaan vain olisin kiusaantunut adressista, jos joku entinen ystävä sellaisen lähettäisi kun ei muuten oltaisi oltu lainkaan tekemisissä keskenämme.
SouthernGrove kirjoitti:
Oletteko missään tekemisissä?
Jos ette, niin ei todellakaan tarvitse muistaa.
Emme ole missään tekemisissä. Hänei olenoteerannut mitenkään edellisiä muistamisiani, ei edes kiitoksella. Tiedän että polttarit, ja häätkin oli vimpan päälle hänellä, ja kutsutuis entisiä luokkakavereitakin, eli puolituttuja.
Ei ole pakko jos on noin etäinen tuttava.
Jos sinua ei huvita lähettää adressia, älä lähetä. Hyvillä mielin voit valehdella äidillesi sellaisen lähettämäsi. Ps. Jos olet täyttänyt 25, heivaa äitisi mielipiteineen hiukan etäämmälle.